۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خوش درخشید
کد خبر: ۲۰۹۴۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در رقابت های استانی جام فجر؛

تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خوش درخشید

تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با شکست تمام رقبای خود در مراحل مقدماتی، حذفی و یک چهارم رقابت های جام فجر استان قزوین خوش درخشید و در پیکار نهایی، مقام دوم را کسب کرد.

 تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خوش درخشید

به گزارش صبح قزوین، در این دوره از بازی ها که با هماهنگی و همکاری اداره تربیت بدنی این دانشگاه و زیر نظر هیئت استان، به شکل آزاد برگزار شد، تیم دانشگاه با تلفیقی از دانشجویان و کارمندان، در بین 13 تیم شرکت کننده این موفقیّت را به دست آورد.

تیم مذکور در گروه خود پس از شکست هر دو تیم جوانان نظام آباد و جوانان شهر در دو ست پیاپی، به عنوان سرگروه در مرحله حذفی، تیم شریفیه و در مرحله یک چهارم تیم هنر والیبال را با نتیجه مشابه دو بر صفر شکست داد تا به رقابت نهایی راه یابد.

تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی قزوین که بدون دادن یک ست به حریفان به این مرحله رسیده بود، بعد از تیم بیمه نوین، دوم شد و تیم هنر والیبال نیز مقام سوم را کسب کرد.

قابل ذکر است، این بازی ها از روز پنجم بهمن 1392 در سالن بعثت برگزار شد و در تیم دانشگاه علوم پزشکی قزوین، مریم دانایی فر، فاطمه افشار، سمانه میربها، فاطمه خلیلی، زینب خمسه، وحدت خمسه، فریده صفایی، راضیه قربان دوست، آیدا لطفی، سمیرا دولتشاهی و آرزو ارجینی، با مربیگری لیلا صادقی و سرپرستی مریم خؤینی ها، حضور داشتند.

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان