۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ندای الله اکبر در زندانهاي قزوين طنین انداز شد
کد خبر: ۲۰۸۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به مناسبت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره)؛

ندای الله اکبر در زندانهاي قزوين طنین انداز شد

ندای الله اکبر در زندانهاي قزوين همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی طنين انداز شد.

ندای الله اکبر در زندانهاي قزوين طنین انداز شد
به گزارش صبح قزوین، با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، کلیه مددجویان، سربازان وظیفه و کارکنان زندانها ندای "الله اکبر" سردادند و جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز نمودند.
همچنين رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی آراسنج نيزبمناسبت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) در جمع مددجویان حاضر شد و گفت: ورود امام خمینی(ره) آغاز نهضت اسلامی در جهان بود.
سيدمحمدابراهیمی افزود:حضرت امام با آن شخصیت پرصلابت، با وفا و سیمای الهی توانست رهبری انقلابی را بدست بگیرد و به پیروزی رساند که در کمترین زمان ممکن شعله های این انقلاب الهی به خرمن مستکبران و ظالمان عالم رسید و صولت آنان را خاکستر کرد.
وي خاطر نشان کرد:دشمنان انقلاب نیز که حضور امام در ایران به منزله پایان حتمی کار خویش می‌دیدند به هر شیوه و وسیله‌ای متوسل شدند تا رهبر کبیر انقلاب از این سفر سرنوشت‌ساز منصرف شود، بدان امید که در این فاصله راهی برای خاموش کردن شعله‌های قیام در داخل کشور بیابند.
اما غافل از آنکه موسایِ انقلاب تصمیم خویش را گرفته است و عزم آن کرده تا کار فرعون زمانه را در سرزمینی که قلوب مردمانش آکنده از عشق به امیر مؤمنان و سالار شهیدان(ع) است یکسره کند و روند تقسیم‌بندی ظالمانه سیاست جهانی را به نفع دین‌باوران وخداخواهان تغیر دهد.
رئيس اردوگاه كاردرماني آراسنج متذكر شد: اکنون نیز با رهنمود های مقتدرانه مقام معظم رهبری این انقلاب عظیم اسلامی همچنان در جهان و به خصوص در جهان اسلام پیش می رود و تاثیر اندیشه انقلاب بر دیگر کشور های اسلامی را متحول نموده و موجب سرنگونی حکومت های دیکتاتور و جبار گردیده است.
روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان قزوين انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان