۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین تجدید میثاق با آرمان های شهدا
کد خبر: ۲۰۸۰۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هم زمان با ایام دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

تجدید میثاق با آرمان های شهدا

هم زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور بر مزار شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق با آرمان های شهدا
به گزارش صبح قزوین، در این مراسم هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان با اهدا گل بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه با آرمان های مقدس آنان بار دیگر تجدید پیمان بستند.
بر اساس این گزارش، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ایام دهه مبارک فجر با برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و دست آوردهای انقلاب اسلامی و سلسله سخنرانی های روزنگار انقلاب در مسجد امام رضا (ع) به استقبال سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب رفته است.
هم چنین برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی اردوی زیارتی قم – جمکران و حرم مطهر امام خمینی (ره) ویژه کارکنان، برپایی اردوی یک روزه قم ویژه استادان و دیدار با آیت الله جوادی آملی و بازدید از مراکز علمی و فرهنگی، اردوی بازدید از جماران و زیارت حرم مطهر امام ویژه دانشجویان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان و مسابقه فرهنگی و هنری با موضوع امام، انقلاب و رهبری، دیدار با خانواده شهدا و نشست های گفتمان انقلاب اسلامی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این ایام است.
شایان ذکر است، فضاهای محیطی دانشگاه نیز هم زمان با روزهای پیروزی انقلاب آذین بندی شده است.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان