۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین برگزیدگان سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران اعلام شدند
کد خبر: ۲۰۷۰۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین؛

برگزیدگان سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران اعلام شدند

نفرات برگزیده سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها ویژه خواهران در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل و ۲۰ جزء اعلام شدند.

برگزیدگان سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش خواهران اعلام شدند
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در تشریح سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه ها ویژه خواهران اظهار داشت : مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات در تالار فرهنگ تهران برگزار شد، و در آن گروه تواشیح «اهل الکساء» استان البرز که از گروه های ممتاز کشوری است به اجرای برنامه پرداخت.
حجت الاسلام نوروزی در ادامه گفت : در این دوره از مسابقات 103 شرکت کننده دختر حضور دارند که 17 نفر از شرکت کنندگان در رشته حفظ کل قرآن کریم، 20 نفر در رشته حفظ بیست جزء قرآن کریم، 35 نفر در رشته ترتیل قرآن کریم و 31 نفر در رشته قرائت قرآن کریم ، به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.
مدیرکل اوقاف در ادامه افزود : مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها ویژه دختران زیر 16 سال شامگاه روز 7 بهمن ماه در تالار فرهنگ تهران و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، ولی یاراحمدی ، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ، معصومه فرزانه ، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و حجت الاسلام و المسلمین الهی زاده ، مشاور عالی رئیس سازمان اوقاف برگزار شد و از نفرات برتر رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ 20 جزء و حفظ کل تجلیل شد.
نفرات برگزیده سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها ویژه خواهران در رشته‌ ترتیل به ترتیب به شرح ذیل است: 1- غزاله سهیل‌زاده از البرز 2- مریم محمدی کشوری از تهران 3- فاطمه زینعلی از قم 4- ریحانه هادی‌زاده از خراسان رضوی 5- فاطمه ابراهیمی از مازندران نفرات اول تا پنجم این رشته یک جلد کلام الله مجید ، لوح تقدیر و تندیس مسابقات و به ترتیب مبلغ 20 ، 17 ، 14، 11 و 9 میلیون ریال دریافت کردند.
نفرات برگزیده در رشته حفظ 20 جزء: 1- شیما یزدانی از سمنان 2- فاطمه واعظی‌نژاد از تهران 3- فاطمه معراجی از تهران 4- موحده آیت‌اللهی از یزد 5- فاطمه نیکویی از تهران نفرات اول تا پنجم این رشته یک جلد کلام الله مجید ، لوح تقدیر و تندیس مسابقات و به ترتیب مبلغ 25 ، 22 ، 19، 16 و 13 میلیون ریال دریافت کردند.
نفرات برگزیده در رشته حفظ کل: 1- نرجس سعد‌الدین از سمنان 2- فاطمه کابلی از زنجان 3- کوثر بابا‌پور ابراهیم از آذربایجان شرقی 4- مهدیه شکوری از قم 5- ندا جمال‌خواه از فارس نفرات اول تا پنجم این رشته یک جلد کلام الله مجید ، لوح تقدیر و تندیس مسابقات و به ترتیب مبلغ 30 ، 27 ، 24، 21 و 19 میلیون ریال دریافت کردند.
نفرات برگزیده در رشته قرائت: 1- زهرا بروغنی از خراسان رضوی 2- الناز همتی از سمنان 3- زینب ضیاءدوست از خوزستان 4- فائزه وطن‌پرست از خراسان رضوی 5- زینب مقدم از تهران نفرات اول تا پنجم این رشته هم یک جلد کلام الله مجید ، لوح تقدیر و تندیس مسابقات و به ترتیب مبلغ 25 ، 22 ، 19، 16 و 13 میلیون ریال دریافت کردند.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان