۱۸/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ یکشنبه

صبح قزوین برجام تا به امروز منفعتی برای کشور نداشته است/ ۷۰درصد از دستاوردهای هسته‌ای ایران از دست رفت
کد خبر: ۲۰۵۷۵۰ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۳ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری:

برجام تا به امروز منفعتی برای کشور نداشته است/ ۷۰درصد از دستاوردهای هسته‌ای ایران از دست رفت

آیت الله علی اسلامی بیان کرد: از ابتدای مذاکرات همه مسائل کشور گره زده شد به تصویب برجام، در پسابرجام هم هر روز شاهد بدعهدی‌ها و کارشکنی‌ها و حتی تصویب دوباره تحریم علیه کشورمان بودیم، چه دستاورد مفیدی تا به امروز برجام برای ایران داشته است؟

برجام تا به امروز منفعتی برای کشور نداشته است/ ۷۰درصد از دستاوردهای هسته‌ای ایران از دست رفت
آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره سالگرد تصویب برجام اظهار کرد: پس از تصویب برجام دیدیم که امید به غربی‌ها عامل ذلت و شرمندگی برای ما شد، امروز برجام چه تغییری در وضعیت بازار ایجاد کرده؟
وی در ادامه افزود: امروز پس از گذشت یک سال از تصویب برجام نه کارشناسان و نه مردم متوجه دستاوردهای برجام و تاثیرات آن در کشور نشده‌اند و با تشدید رکود و بیکاری و افزایش قیمت‌ها باید گفت که تا به امروز برجام دستاورد مفیدی برای کشور نداشته است.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان ادامه داد: از ابتدای مذاکرات همه مسائل کشور گره زده شد به تصویب برجام، در پسابرجام هم هر روز شاهد بدعهدی‌ها و کارشکنی‌ها و حتی تصویب دوباره تحریم علیه کشورمان بودیم، چه دستاورد مفیدی تا به امروز برجام برای ایران داشته است؟
وی با بیان اینکه برجام تاکنون نتیجه‌ای جز تحقیر عظمت ملت ایران و جسارت به شهدا نداشته است، عنوان کرد: آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و همچنان ایران را تهدید می کند، غرامت خانواده قربانیان خود را در لبنان و کشورهای دیگر از پول‌های بولوکه شده ایران برداشت می‌کند، این چه برجامی بود که فقط ضرر برای کشور به دنبال دارد.
اسلامی گفت: آمریکا همچنان به تهدید ایران مشغول است در صورتی که با تعهدات برجام 70 درصد از دستاورد هسته‌ای ایران از دست رفته است، دانشمندان ایرانی با رسیدن به 20درصد غنی سازی اورانیوم در دنیا حرف اول را می‌زدنند،11تن اورانیوم تولید شد که متاسفانه 10 تن از آن به خارج از کشور فرستاده شد.
امام جمعه تاکستان در پایان اذعان کرد: در وضعیت کنونی که بدعهدی غربی‌ها در قضیه برجام بر همگان مشخص شده است دولت وظیفه دارد اجرایی شدن مفاد برجام را از آمریکا مطالبه کند، سکوت ایران جسارت آنها را نسبت به زورگویی بیشتر در پسابرجام بیشتر کرده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان