۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ارتقای توانمندی کارکنان دستگاه ها موجب صلابت نظام می شود
کد خبر: ۱۹۹۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

ارتقای توانمندی کارکنان دستگاه ها موجب صلابت نظام می شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ما اعتقاد داریم که هر برنامه ریزی و اقدامی در راستای ارتقای سطح توانمندی همکاران قضایی و دیگر دستگاه ها به سلامت و صلابت نظام کمک می کند.

ارتقای توانمندی کارکنان دستگاه ها موجب صلابت نظام می شود
به گزارش صبح قزوین، جمال انصاری در مراسم معارفه معاون فرهنگی دادگستری استان قزوین که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد، بیان کرد: همه مدیران و کارکنان با سختی کار در دستگاه قضایی آشنا هستند و هر چه کار سخت تر باشد، خطرات و مشکلات آن نیز سخت تر است.
وی ادامه داد: ما هرچه کار و تلاش کرده و فرصت ایجاد کنیم و در رهاورد خدمتی خود در راستای تبیین و ارتقای نظام و روان سازی امور تلاش کنیم، در مقابل شرح تکلیف خود ناچیز است و به طور مطمئن در دریای بیکران مطالبات مردمی و تکالیف دینی نیز ناچیز است.
رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: ما در دستگاهی خدمت می کنیم که سلامت نفس، روح و پالایش روحی و فردی بسیار می تواند در راتقای سطح خدمت به مردم موثر باشد.
وی تصریح کرد: اگرچه همکاران ما به طور عمده انسان هایی فرهیخته و باسوابق و اندیشه های خوب هستند ولی ما در کارزار خدمتی خود نیازمند بازبینی، تغییر نگرش و ارتقای سطح نگرش دینی و فرهنگی خود هستیم.
انصاری با اشاره به تأسیس معاونت فرهنگی در دادگستری افزود: امروز، روز خوش یمنی در دستگاه قضا است و تأسیس معاونت فرهنگی و ارتقای سطح فرهنگی در دادگستری استان شروع به کار می کند و ما اعتقاد داریم که هر برنامه ریزی و اقدامی در راستای ارتقای سطح توانمندی همکاران قضایی و دیگر دستگاه ها به سلامت و صلابت نظام کمک می کند.
IMG_1708 وی اعلام کرد: ما هر چه به توان همکاران خود در حوزه های رفاهی، فرهنگی و ارتقای سطح بینش دینی کمک کنیم و در این راستا موثر باشیم به کارآمدی دستگاه کمک کرده و در واقع به کارآمدی نظام افزوده ایم.
رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: آنچه از دستگاه قضایی انتظار می رود این است که با سلامت و صلابت خود می تواند سلامت را به خیلی از دستگاه های حاکمیتی آورد و ان شاالله این فرصت به ارتقای سطح دینی و نگاه ارزشی ما کمک کند.
وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی توضیح داد: امور فرهنگی نیاز به مهندسی خاص و ویژه دارد و باید برنامه ریزی خاصی نیز صورت گیرد و فرهنگ زیر ساخت در حاکمیت جمهوری اسلامی و نظام دینی است و اگر قرار باشد که خدمات را به مردم ارتقا دهیم و در راستای بازسازی آن قدم برداریم باید زیرساخت های فرهنگی را تقویت کنیم.
انصاری خاطر نشان کرد: این جهت گیری می تواند ما را ورزیده کند و هرچه ورزیده تر باشیم احتمال اشتباه و انحراف کمتر است و می توانیم دستگاهی مقتدر باشیم و مردم نیز شیرینی درک خدمت را بچشند.
وی یادآور شد: ما آمادگی داریم در رهاورد این تأسیس جدید در دادگستری، در راستای توانمندسازی و تبیین نگاه دینی هرچه بیشتر تلاش کنیم.
IMG_1376 روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان