۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین عملکرد دستگاه قضایی در استان قزوین مطلوب است
کد خبر: ۱۹۹۲۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله باریک بین:

عملکرد دستگاه قضایی در استان قزوین مطلوب است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با وجود قضات متعهد و مسئولانی ارزشمدار، دستگاه قضایی استان عملکرد بسیار خوبی دارد و رضایت مردم را جلب کرده است.

عملکرد دستگاه قضایی در استان قزوین مطلوب است
به گزارش صبح قزوین، آیت الله باریک بین ظهر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه اظهارداشت: دستگاه قضایی در استان در برخورد با برخی جرائم به خوبی عمل کرده و کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است.
وی افزود: قضات وظیفه سنگینی در داوری بین مردم بر عهده دارند و با تقبل این کار سخت و دشوار از اجر معنوی و اخروی برخوردار خواهند شد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: برگزاری جلسات فرهنگی برای قضات بسیار مهم و تاثیرگذار است و تشکیل معاونت فرهنگی در این نهاد بیانگر رویکرد ریاست قوه قضائیه به این امر مهم است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوان به نتایج مطلوبی رسید.
IMG_1708 آیت الله باریک بین اظهارداشت: اقامه نماز در مدارس و ادارات کار مهم فرهنگی است که باید جدی گرفته شود تا بتوان از بروز برخی مشکلات و آسیب ها جلوگیری کرد.
وی احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و گفت: این فریضه دینی می تواند به عنوان یک ارزش دینی و اسلامی به کاهش بزه و منکرات در جامعه منجر شود و به عنوان یک کار فرهنگی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
در ادامه حجت الاسلام پور آرین مسئول ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گزارشی از برنامه های انجام شده در مدارس ارائه کرد.
روابط عمومی دادگستری استان قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان