۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین رفتار مبتذل پیمان معادی در کنار بازیگر زن بدنام هالیوودی+ تصاویر
کد خبر: ۱۹۶۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

انتشار تصاویری از پشت صحنه میهمانی بازیگران و عوامل فیلم اردوگاه اشعه ایکس؛

رفتار مبتذل پیمان معادی در کنار بازیگر زن بدنام هالیوودی+ تصاویر

پیمان معادی بازیگر اصلی مرد فیلم جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی که بارها با ژستی حق بجانب درباره وضعیت فاجعه بار سینمای ایران و نبود سینمای مطلوب در داخل کشور قلم فرسایی می کرد، این بار خود با رفتاری مبتذل و غیر عرف تاثر و تأسف مخاطبان سینمای نجیب ایران را برانگیخته است.

رفتار مبتذل پیمان معادی در کنار بازیگر زن بدنام هالیوودی+ تصاویر
به گزارش  صبح قزوین، انتشار تصاویری از پشت صحنه میهمانی بازیگران و عوامل فیلم اردوگاه اشعه ایکس با حضور پیمان معادی و رفتار نامتعارفش در کنار کریستن استوارت بازیگر زن سینمای مستهجن هالیوود، نیمه پنهان آقای بازیگر مدعی را آشکار کرد.

 1940665_218

پیمان معادی بازیگر اصلی مرد فیلم جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی که بارها با ژستی حق بجانب درباره وضعیت فاجعه بار سینمای ایران و نبود سینمای مطلوب در کشور قلم فرسایی می کرد، این بار خود با رفتاری مبتذل و غیر عرف ونامناسب با شأن سینمای ایران در کنار بازیگر زن نه چندان خوشنام هالیوودی، نقش شومن دست چندم هالیوود را بر سینمای نجیب ایرانی و مخاطبانش ترجیح می دهد.
نقشی که به نظر می رسد برای مطرح شدن و معروفیت در سینمای مستهجن به آن دل باخته و کام مخاطبان سینمای نجیب ایرانی را با رفتار ناپسندش تلخ کرده است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان