۱۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ سه شنبه

صبح قزوین بیماران از خدمات ارائه شده در مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین رضایت دارند
کد خبر: ۱۹۵۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دیدار مسئولین از دانشگاه؛

بیماران از خدمات ارائه شده در مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین رضایت دارند

محمد زکریا کیایی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین، از بخش ها و واحدهای مختلف مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین که رضایت مندی بیماران بستری در بخش های ارتوپدی و جراحی مردان و همراهان آنان از کارکنان شاغل در این بخش ها از نکات برجسته و قابل توجه بود، مقرر شد مسوولان این مرکز، برنامه های عمرانی و تجهیزاتی را بر اساس اولویت به ستاد دانشگاه برای أخذ تصمیم پس از تأمین مالی ارسال کنند.

بیماران از خدمات ارائه شده در مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین رضایت دارند
به گزارش صبح قزوین، بخش های اورژانس، تحت نظر، سوختگی، جراحی، ارتوپدی و جراحی اعصاب مردان، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن، اتاق عمل، آشپزخانه، تأسیسات و رختشوی خانه، محل هایی بود که در این برنامه از آنها بازدید شد و نقاط ضعف و قوّت آنها ارزیابی شد.
همچنین، کنترل قبوض مالی، نحوه پذیرش بیمار، پیگیری جدّی نظافت بخش ها و واحدهای بیمارستان، شیندن نقطه نظرات کارکنان و همچنین کسب اطلاع از روند درمان بیماران بستری در بخش ها، مهم ترین موضوعاتی بود که در این بازدید بدان پرداخته شد تا مدیر مرکز، سوپروایزر وقت و مسوولان امور مالی و خدمات، پاسخگوی سوال های تیم بازرسی شوند.
در پایان این بازدید که جمعی از مدیران ستادی دانشگاه نیز حضور داشتند، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و هیئت همراه با حضور در دفتر مدیر مرکز به جمع بندی موارد مشاهده شده یا مطرح شده در بازدید پرداختند.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان