۱۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ چهارشنبه

صبح قزوین بلیط استخر در قزوین به طور آزمایشی ۳۵۰۰ تومان
کد خبر: ۱۹۲۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

بلیط استخر در قزوین به طور آزمایشی ۳۵۰۰ تومان

قافله باشی گفت: با هدف افزایش تعداد افرادی که به استخرها مراجعه می‌کنند بلیط استخرهای شهید رجایی و الغدیر در سانس‌هایی که توسط استخرها اعلام می‌شود ۳۵۰۰ تومان خواهد بود.

بلیط استخر در قزوین به طور آزمایشی ۳۵۰۰ تومان
به گزارش صبح قزوین، سید قاسم قافله باشی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر میانگین قیمت بلیط استخر در قزوین 8 هزار تومان برای یک نفر در یک سانس است که به نظر ما می‌توان این رقم را کاهش داد.
وی ادامه داد: فواید شنا و ورزش‌های آبی بر هیچکس پوشیده نیست به علاوه که این ورزش نه تنها به عنوان یک ورزش قهرمانی بلکه به عنوان یک روش درمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد لذا این نیاز احساس می‌شود که باید هزینه بلیط استخرها کاهش پیدا کند که در مرحله اول به طور آزمایشی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
این مسئول ادامه داد: با توجه به آمار هر ساله تعداد افرادی که در سواحل غرق می‌شوند این نیاز احساس شد که مردم باید شنا کردن را بیاموزند و این امر با بلیط 8 هزار تومانی امکان پذیر نیست و شاید با این روش بتوان گامی در مسیر کاهش تعداد غریق هموطنان و به خصوص همشهریان عزیز داشته باشیم.
قافله باشی خاطر نشان کرد: از استخرهای خصوصی نیز درخواست داریم تا در صورت امکان با کاهش نرخ بلیط درآمد خود را با افزایش تعداد مراجعه کنندگان کسب کنند نه با افزایش نرخ بلیط.
برنا انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان