۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین میانگین سرانه هر یتیم در قزوین دو برابر میانگین کشوری است
کد خبر: ۱۸۲۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هدایت صفری:

میانگین سرانه هر یتیم در قزوین دو برابر میانگین کشوری است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: میانگین سرانه ماهیانه هر یتیم در قزوین با یک میلیون و ۷۱۰ هزار ریال دو برابر میانگین کشوری است.

میانگین سرانه هر یتیم در قزوین دو برابر میانگین کشوری است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، هدایت صفری در دیدار با فرماندار شهرستان آبیک بیان داشت: با توجه به تورم اقتصادی حجم مراجعه کنندگان به این نهاد افزایش یافته و بیشتر مراجعه کنندگان این نهاد را افرادی تشکیل می دهند که قادر به پرداخت هزینه های درمانی نبوده و یا برای ودیعه و اجاره مسکن مشکل دارند.
وی ادامه داد: منابع امداد محدود است و این نهاد به تنهایی نمی تواند مشکلات اینگونه خانواده ها را برطرف کند در نتیجه همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی و مردم باید کمک کنند تا به اینگونه افراد کمک شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین افزود: ما به عنوان یک فرد مسلمان فارغ از مسئولیت ها و جایگاهمان وظیفه داریم تا به افراد نیازمند و دهک های کم درآمد جامعه که با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند، کمک کنیم البته کمیته امداد امام خمینی (ره) با برنامه های متنوع حمایتی که برای جامعه هدف خود ترسیم کرده تلاش می کند گامی موثر برای رفع نیازهای خانواده های تحت حمایت و آسیب دیده بردارد.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که این نهاد به طور جدی دنبال می کند شناسایی افراد خیر و نیکوکار است به طوری که در حال حاضر بیش از 19 هزار حامی خیر و نیکوکار حمایت مادی و معنوی دو هزار 300 یتیم تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند.
صفری اضافه کرد: هم اکنون متوسط سرانه ماهیانه هر یتیم در استان قزوین از محل کمک حامیان یک میلیون و 710 هزار ریال است از این رو خدای متعال را شاکریم که به برکت همت خیران یتیم بدون حامی در استان قزوین نداریم.
وی یادآور شد: عمق باورهای اعتقادی و دینی مردم موجب شده تا آنها در سختی ها و مشکلات زندگی نیز کمک به محرومان را فراموش نکنند از این رو ما از ائمه محترم جمعه و فرمانداران گرامی درخواست داریم در نشست های مختلف با مسئولان و مردم آنها را به کار خیر تشویق کنند تا در یک فضای سبقت در خیرات بتوانیم خدمات موثری را به جامعه هدف ارائه کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان