۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین فتنه ۸۸ هرگز یک سوء تفاهم نیست / حماسه ۹ دی نقطه پایان فتنه ۸۸ بود
کد خبر: ۱۸۱۶۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

فتنه ۸۸ هرگز یک سوء تفاهم نیست / حماسه ۹ دی نقطه پایان فتنه ۸۸ بود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک برنامه از قبل طراحی شده بود، اظهار داشت: حماسه ۹ دی ماه به عنوان نقطه پایان فتنه ۸۸ بود.

فتنه ۸۸ هرگز یک سوء تفاهم نیست / حماسه ۹ دی نقطه پایان فتنه ۸۸ بود
به گزارش صبح قزوین به نقل از شاخص، محمد حسین شفیعی ها در جلسه حزب موتلفه اسلامی که شب گذشته در قزوین برگزار شد با اشاره به در گذشت دو تن از یاران انقلاب افزود: از اول محرم تا امروز، عسگر اولادی و پرورش دو تن از یاران اصیل انقلاب اسلامی را از دست دادیم.
وی با بیان اینکه اخلاق مداری از ویژگی های مشترک این دو تن بود اظهار داشت: یکی از شاخصه های مشترک در بین این دو مرد بزرگ، تجسم اخلاق اسلامی در چهره یک سیاست مدار اسلامی بود.
وی افزود: نیاز امروز ما در مورد افرادی که در سیاست قرار دارند این است که باید اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و پویا شوند.
شفیعی ها در خصوص موضوع سیاست ادامه داد: در مقابل سیاست اخلاق مداری، سیاست شیطانی قرار گرفته است و متاسفانه از دیرباز در اذهان جوانان این جمله که سیاست پدر و مادر ندارد رواج پیدا کرده و در جامعه شاهد سیاست استکباری جای سیاست اخلاق مداری هستیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برای پاک کردن افکار شیطانی و جایگزینی افکار اخلاق مدارانه گفت: باید چهره واقعی سیاست، آن هم اخلاق مدارانه را در بین جوانان پویا کنیم زیرا از ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) تجسم اخلاق در سیاست بود و از ویژگی برجسته و نقطه ثقل مقام معظم رهبری اخلاق مداری ایشان در جامعه است.
وی اعلام کرد: یاران باوفای انقلاب و اسلام علیرغم اینکه به جد در میدان وعرصه های سیاسی وارد بودند، اما هرگز در سیاست ورزیشان، اخلاق مداری را فراموش نکردند.
این مقام مسئول ابراز داشت: مرحوم پرورش وعسگر اولادی، آنقدر خود را غنی کرده بودند که درعرصه های مختلف سخن و شیوه درست رقیبان را به نیکی فرا می گرفتند وآن را در خود پیاده کرده و با اخلاق نیکو با رقیب خود رفتار می کردند.
وی اعلام کرد: افتخار حذب مؤتلفه، تعلق یاران امام و انقلاب اسلامی است که از رهبران و وابستگان اصلی حذب بودندو قطعاً نامشان در تاریخ ایران زنده و جاوید خواهد بود.
شفیعی ها در خصوص حماسه ۹ دی تصریح کرد: فتنه ۸۸ یک اتفاق ناگهانی نبود، بلکه برنامه ای از قبل طراحی شده توسط دشمنان بود و درجریان انتخابات دهم ریاست جمهوری، فضای کشور را غبار آلود کرد که حماسه ۹ دی ماه با حضور پر شور و با بصیرت مردم به عنوان نقطه پایان فتنه ۸۸ بود.
وی از جریان فتنه ۸۸ به سم وارد شده توسط دشمن به داخل کشور یاد کرد و ادامه داد: در جریان انتخابات سمی توسط دشمنان وارد جامعه و جمهوری اسلامی شد که قصدی، جز از پا درآوردن نظام جمهوری اسلامی نداشت، ولی ملت تربیت شده در نظام جمهوری اسلامی وایستادگی آنان پس از ۸ ماه، نهایتا در ۹ دی پادزهر خود را با بصیرت و حمایت از رهبری و با حضورشان در صحنه به جامعه وارد کرده و فتنه ۸۸ را خنثی کردند.
شفیعی ها عنوان کرد: نمی توان به سادگی از فتنه ۸۸ عبور کنیم، زیرا که فتنه سوء تفاهم نبوده و نیست و در این مورد نباید مصالحه به وجود آید، زیرا در فتنه ۸۸ تقسیم غنائم و ارث نبود، بلکه حرف نابودی کشور و انقلاب مطرح بود، پس نباید کوتاه آمده و با ایستادگی باید حماسه ۹ دی را زنده نگه داریم تا همواره درسی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی باشد.
وی درپایان خاطر نشان کرد: خامی است اگر فکر کنیم که فتنه تمام شده و از بین رفته است، بلکه دشمنان بیکار ننشسته و همواره به دنبال برنامه ها و توطئه های جدید برای ضربه زدن به کشورهستند و همه ما با حفظ بصیرت و هوشیاری نباید اجازه هیچ تحرکی به دشمن دهیم.
انتهای پیام/۷۲۱۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان