۱۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ چهارشنبه

صبح قزوین يکي از اقدامات موثر و تأثيرگذار کميته امداد توانمندسازي خانواده هاي نيازمند است
کد خبر: ۱۷۷۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی:

يکي از اقدامات موثر و تأثيرگذار کميته امداد توانمندسازي خانواده هاي نيازمند است

امام جمعه آبيک گفت: يکي از اقدامات موثر و تأثيرگذار کميته امداد توانمندسازي خانواده هاي نيازمند است که در رفع محروميت تأثير بسزايي دارد.

يکي از اقدامات موثر و تأثيرگذار کميته امداد توانمندسازي خانواده هاي نيازمند است
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين، حجت الاسلام سيد ابوتراب موسوي در مراسم بهره برداري از کارگاه قالي بافي شهر آبيک که با حضور قائم مقام کميته امداد امام خميني (ره) استان قزوين و مسئولان محلي برگزار شد، بيان داشت: در دين مبين اسلام کار و کارگر اهميت ويژه اي دارد و درقرآن و روايات و احاديث نيزبه مطالب مهمي اشاره شده و ذکرآن نشان از توجه اسلام به مساله کار و قشر شريف و زحمتکش کارگر را دارد.
وي اضافه کرد: در تاريخ نقل شده که پيامبر اکرم "ص" وائمه اطهار "عليهم السلام" براي امرار معاش زندگي خود به اموري مانند کشاورزي، باغباني، شباني و … مشغول بوده اند و از اينکه به اين کارها بپردازند هيچ ابائي نداشته اند اين مورد در مورد برخي از پيامبران الهي همچون حضرت نوح .
حضرت عيسي و….
نيزصادق است.
امام جمعه آبيک عنوان کرد: ايجاد کارگاه قالي بافي توسط کميته امداد اقدام بسيار ارزشمند و در خور تقدير است و البته اين چنين کارهاي ارزشمند در مجموعه کميته امداد که يادگار امام راحل (ره) است، زياد بوده و هست.
وي خاطرنشان کرد: در مجموع بايد از تلاش هاي اين مجموعه انقلابي، مديريت و کارکنان خدوم اين نهاد تقدير و تشکر کرد چراکه همين تلاش ها و اقدامات موجب رفع فقر و محروميت در جامعه مي شود.
وي تصريح کرد: يکي از اقدامات موثر و تأثيرگذار کميته امداد توانمندسازي خانواده هاي نيازمند است که در رفع محروميت تأثير بسزايي دارد.
حجت الاسلام موسوي يادآورشد: بانوان ما بايد از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگيرند ايشان هم کارهاي خانه را انجام مي دادند و هم کمک حال اميرالمومنين علي (ع) بودند و سيره و مرام آن حضرت را در زندگي خود جاري و ساري کنند تا جامعه ما علوي و فاطمي شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان