۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین مديران خط كشي هاي سياسي را در كار خود دخالت ندهند
کد خبر: ۱۷۷۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوين:

مديران خط كشي هاي سياسي را در كار خود دخالت ندهند

استاندار قزوين: مديران خط كشي هاي سياسي را در كار خود دخالت ندهند و در مسير توسعه و حل مشكلات حركت كنند.

مديران خط كشي هاي سياسي را در كار خود دخالت ندهند
به گزارش صبح قزوين، مرتضي روزبه در نشست با فرمانداران و بخشداران بر استفاده درست از ظرفيت ها براي حركت در مسير توسعه و حل مشكلات تاكيد كرد.
وي همه را به مشي اعتدال، احترام به يكديگر و پرهيز از حب و بغض توصيه و از مديران درخواست كرد: تا زماني كه به مردم خدمت مي كنند دست از كار و تلاش بر ندارند و خط كشي هاي سياسي را در كار خود دخالت ندهند.
استاندار قزوين خطاب به فرمانداران و بخشداران ابراز كرد: نباید اصول و بنای کاری خود را بر اساس شنیده یا گفته می شود ترسیم کنیم بلکه باید اصول کاری خود را با قوت ادامه داده و از التهاب و توجه به حاشیه پرهیز کنیم.
روزبه با اشاره به اینکه همزمان با تغییر دولت ها به طور طبیعی جهت گیری ها و سیاست ها نیز دچار تحول می شوند، خاطرنشان كرد: این مسئله اقتضای تغییرات می باشد اما وظیفه ما این است تا زمانی که عهده دار مسئولیت هستیم با قدرت به کار خود ادامه دهیم.
وي در پایان پایبندی هرچه بیشتر بر اعتقادات و باورهای دینی، انس بیشتر با قرآن کریم و توجه به نماز اول وقت را مورد تاکید قرار داد و از آنها به عنوان زیر ساخت های اعتقادی لازم برای مدیریت و خدمت به کشور و مردم نام برد.
انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان