۱۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۳/۰۲ چهارشنبه

صبح قزوین توسعه و بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي بر كسي پوشيده نيست
کد خبر: ۱۷۷۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوين:

توسعه و بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي بر كسي پوشيده نيست

استاندار قزوين: توسعه و بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي بر كسي پوشيده نيست و افراد با هر سليقه و طيفي به اين مسئله اذعان دارند.

توسعه و بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي بر كسي پوشيده نيست
به گزارش صبح قزوين، مرتضي روزبه در ديدار با هيئت امناي دانشگاه آزاد قزوين، اين دانشگاه را يكي از مراكز آموزش عالي كشور دانست و گفت: تحصيل 140 هزار دانشجو در استان قزوين، اين استان را به يك قطب دانشگاهي تبديل كرده است.
وي با اشاره به اينكه در سال هاي اخير اين دانشگاه توانسته موفقيت هاي زيادي را در عرصه هاي بين المللي براي استان كسب كند اضافه كرد: اين موفقيت حاصل درايت مجموعه اعضاي هيئت علمي، هيئت امنا، كادر اداري و مديريت دانشگاه است.
استاندار قزوين اظهار كرد: توسعه و بالندگي دانشگاه آزاد اسلامي بر كسي پوشيده نيست و افراد با هر سليقه و طيفي به اين مسئله اذعان دارند.
وي با اشاره به ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در سال 1371 بیان كرد: کلنگ این دانشگاه در آن سال در بیابانی بر زمین زده شد اما از آن روز تاکنون یک مجموعه در حال رشد و پویایی را شاهد هستیم.
آیت الله علی محمدی تاکندی عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: تمام دانشگاه ها باید به گونه ای عمل کنند که در افکار دانشجویان علاوه بر علم، جهاد و تقوا نیز پرورش یابد.
در اين جلسه اعضاي هيئت امنا دانشگاه آزاداسلامي قزوين هم با اشاره به تحصيل 27 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصيلي درباره پيشرفت ها و موفقيت هاي اين دانشگاه در عرصه هاي مختلف به ويژه مسابقات علمي كشوري و جهاني اهداف چشم انداز آينده اين دانشگاه سخن گفتند.
انتهاي پيام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان