۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین دو هزار خودرو گرفتار در برف توسط راهداران قزوینی نجات یافتند
کد خبر: ۱۷۵۶۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جواد حق لطفی:

دو هزار خودرو گرفتار در برف توسط راهداران قزوینی نجات یافتند

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، از نجات و امداد رسانی رانندگان و سرنشینان دو هزار دستگاه خودرو گرفتار در برف در گردنه بهرام آباد منطقه الموت قزوین خبر داد.

دو هزار خودرو گرفتار در برف توسط راهداران قزوینی نجات یافتند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق لطفی با بیان این مطلب افزود: تعدادی از هموطنانمان که بدون هیچگونه تجهیزات زمستانی به این منطقه سفر کرده بودند، با بارش برف عصر روز جمعه گرفتار شدند.
وی ادامه داد: این در حالی است که این اداره هفته گذشته بارها به هموطنان توصیه کرده بود از سفرهای غیرضروری، بخصوص در گردنه های استان خودداری کنند.
به گفته ی حق لطفی، باوجود هشدارهای راهداری به مردم و بخصوص رانندگان مبنی بر استفاده از زنجیر چرخ، متاسفانه ۹۵ درصد خودروها روز گذشته فاقد زنجیر چرخ بودند.
حق لطفی ادامه داد: تمام تیم های راهداری مستقر در منطقه با کمک برخی از تیم های دیگر با همکاری هلال احمر و پلیس راه موفق شدند شب گذشته خودروهای گرفتار در برف را به سمت شهر قزوین هدایت کنند.
مدیر راهداری یادآور شد: در دو روز گذشته گردنه آوج واقع در محور قزوین به همدان که با بارش برف و کولاک همراه بود، توسط نیروهای راهداری برف روبی شده و این محور هم اکنون برای تردد خودروها روزهای عادی خود را می گذراند.
حق لطفی افزود: با توجه به موج سرما که از امروز تا آخر هفته در استان قزوین برقرار است از رانندگان می خواهیم که قبل از حرکت از آخرین وضعیت راههای این استان باخبر شده و در صورت سفر تجهیزات زمستانی و بخصوص زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.
انتها پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان