۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین ۱۳۰ نفر از حادثه دیدگان در برف و کولاک اخیر یافتند
کد خبر: ۱۷۵۶۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اکبر آقا علی:

۱۳۰ نفر از حادثه دیدگان در برف و کولاک اخیر یافتند

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان آوج گفت:۱۳۰نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک اخیر در سطح شهرستان اسکان داده شده اند.

۱۳۰ نفر از حادثه دیدگان در برف و کولاک اخیر یافتند
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، اکبر آقا علی اظهار داشت: به دليل بارش برف و متعاقب آن كولاك ايجاد شده در سطح شهرستان طی چهار روز گذشته، 120نفر از گير افتادگان، از كولاك نجات يافتند.
وی در ادامه با اعلام اینکه در بین اسکان داده شدگان پتو و مواد غذایی توزیع شده است بیان کرد: نیروهای امدادی به همراه خودروهای موجود در جمعیت هلال احمر شهرستان آوج به صورت آماده باش در مواقع بارش برف در محل اداره حضور دارند تا به مسافرین خدمات شایسته ای ارائه دهند.
آقاعلی با بیان اینکه اسکان مسافرین در دو پایگاه آوج و آبگرم به انجام رسید افزود: بیشتر مسافرین که تعداد آن ها به حدود 130 نفر می رسید به علت بارش شدید برف در شامگاه روز جمعه اسکان داده شدند.
مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان آوج همچنین از وقوع دو تصادف در محور آوج به رزن خبر داد و گفت: این تصاف ها در هفت کیلومتری آوج به وقوع پیوست که در آن یک خودروی پژو 206 و ریو به علت بی احتیاطی راننده های خود با یکدیگر برخورد کردند و حاصل آن مصدومیت هشت نفر بود.
اکبر آقاعلی عنوان کرد: در بین مصدومین چهار نفر به صورت سرپایی درمان و مابقی نیز توسط اورژانس و هلال احمر به شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج انتقال داده شدند.
آقاعلی در پایان افزود: به علت بارش برف و لغزنده بودن جاده ها یک خودروی تریلر ماک نیز از مسیر اصلی منحرف شده و راننده آن به صورت سرپایی درمان شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان