۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین یک قاچاقچی مواد مخدر در قزوین اعدام شد
کد خبر: ۱۷۵۴۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومي و انقلاب قزوين:

یک قاچاقچی مواد مخدر در قزوین اعدام شد

دادستان عمومي و انقلاب قزوين گفت: حكم اعدام قاچاقچي مواد مخدري كه در شعبه دوم دادگاه انقلاب قزوين صادر شده بود به اجرا در آمد.

یک قاچاقچی مواد مخدر در قزوین اعدام شد
به گزارش صبح قزوين، حجت الاسلام صادقي نياركي گفت: يك قاچاقچي مواد مخدر در قزوين به دار مجازات آويخته شد كه توزيع مواد مخدر كراك و حمل 500 گرم هروئين علت مجازات اين فرد بود.
وي بيان كرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر برخورد با ناقضان حقوق اجتماعی و اراذل و اوباش و متعرضان به حقوق‌الناس دادسرای عمومی و انقلاب قزوین پس از پیگیری‌های لازم و پس از تأیید حکم صادره و با اعلام بلامانع بودن اجرای حکم از سوی ریاست معظم قوه قضاییه، حکم صادره پس از طی تمام مراحل قانونی سحرگاه امروز با حضور معاونان اینجانب، قاضی ناظر زندان، رئیس ندامتگاه مرکزی قزوین، نمایندگانی از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی به مرحله اجرا درآمد.
اعدام دادستان عمومي و انقلاب قزوين اظهار كرد: با دستگیری نامبرده و تشکیل پرونده اولیه، متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفی و با اقرار صریح و پذیرش اتهام وارده در مراحل تحقیق، شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی قزوین با تشکیل جلسه رسیدگی، حکم به مجازات اعدام محکوم علیه صادر می‌کند.
صادقي نياركي اضافه كرد: شعبه دوم دادگاه انقلاب قزوين حكم اعدام براي اين مجرم را صادر كرده بود كه پس از بلا مانع بودن اجراي آن از سوي رئيس قوه قضائيه در زندان مركزي قزوين اعدام شد.
وي به قاچاقيان مواد مخدر هشدار داد: دستگاه قضايي در برخورد با آنان بسيار جدي است و هيچ گونه اغماضي نخواهد كرد.
محکوم علیه دارای 13 فقره سابقه کیفری در خصوص مواد مخدر بوده و در زمان ارتکاب جرم با قرار وثیقه به اتهام حمل 23 گرم هروئین آزاد بوده است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان