۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین معلم قزويني رتبه اول كشوري طرح معلم پژوهنده را كسب كرد
کد خبر: ۱۷۴۸۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خدابخش کرمیان:

معلم قزويني رتبه اول كشوري طرح معلم پژوهنده را كسب كرد

معاون پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني مديركل آموزش و پرورش استان قزوين، از كسب رتبه اول توسط ˈسيده فخري موسوي نسبˈ از ناحيه يك قزوين در شانزدهمين دوره طرح معلم پژوهنده كشور خبر داد.

معلم قزويني رتبه اول كشوري طرح معلم پژوهنده را كسب كرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، خدابخش كرميان افزود: طرح اقدام پژوهي اين معلم با عنوان چگونه توانستم ارتقاي يادگيري (خواندن و نوشتن) ˈدانش آموز ديرآموز پايه اول ابتدايي را فراهم آورمˈ توانست در بين آثار متعدد ارسال شده رتبه اول را در كشور كسب كند.
وي اضافه كرد: در سال جاري بيش از 390 طرح اقدام پژوهي از معلمان استان به دبيرخانه شانزدهمين دوره طرح معلم پژوهنده ارسال كه پس از داوري و ارزيابي نهايي آنها 11 طرح برگزيده به دبيرخانه مركزي طرح معلم پژوهنده پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ارسال شد.
كرميان، با بيان اينكه تعداد طرح هاي معلمان استان در سال جاري نسبت به سال گذشته 11درصد رشد داشته است، ادامه داد: در طرح معلم پژوهنده، معلم براي بهسازي و اصلاح وضعيت نامطلوب به شيوه هاي عملي (اقدام پژوهي) اقدام مي كند تا نتيجه آن منجر به تغيير و اصلاح وضعيت شود.
به گفته وي، ارج نهادن به تجربه هاي پژوهش و نوآوري هاي معلمان در كلاس و مدرسه و ايجاد انگيزه براي رشد و بالندگي، تقويت خودباوري در معلمان و كمك به رشد و شكوفايي استعدادهاي بالقوه آنان در حل مسايل آموزش و پرورش و فراهم ساختن زمينه هاي بهسازي و اثر بخشي در فرايند آموزش و پرورش و توسعه فرهنگ پژوهش در ميان معلمان و مشاركت آنان در انجام پژوهش از جمله اهداف اجراي اين طرح است.
معاون پژوهش برنامه ريزي و نيروي انساني مديركل آموزش و پرورش استان قزوين، فراهم ساختن زمينه ارتقاي دانش پژوهي معلمان، مستندسازي تجربه هاي مفيد آنان براي استفاده تمام دست اندركاران آموزش و پرورش و كوتاه نمودن فاصله نظر و عمل و كمك در جهت كاربست يافت هاي پژوهش را از ديگر اهداف اجراي اين طرح ذكر كرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان