۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خوابگاه های دانشجویی، محل رشد و تکامل همه جانبه دانشجویان می باشد
کد خبر: ۱۷۲۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

خوابگاه های دانشجویی، محل رشد و تکامل همه جانبه دانشجویان می باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در برنامه بازدید از یکی از خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه گفت: خوابگاه های دانشجویی، محل رشد و تکامل همه جانبه دانشجویان می باشد.

خوابگاه های دانشجویی، محل رشد و تکامل همه جانبه دانشجویان می باشد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر زینالو در برنامه بازدید روز 18 آذر 1392 از خوابگاه پسرانه شماره شش دانشگاه – که به مناسبت هفته دانشجو انجام شد - از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفت و با آنان به گپ و گفت صمیمانه پرداخت.
ایشان با اشاره به اینکه اینگونه برنامه ها فرصت خوبی است تا درد دل دانشجویان را بشنود و در جریان وضعیت رفاهی آنان قرار گیرد، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد انتظارات دانشجویان مطابق با توان و امکانات دانشگاه تأمین شود و اضافه کرد: بعضی از مسائلی که در توان دانشگاه نیست، از طریق گفتگو با دانشجویان در میان گذاشته خواهد شد و به طور یقین باعث می شود دانشجویان شرایط را متوجه شوند و همکاری خوبی با دانشگاه داشته باشند.
شایان ذکر است، عمده مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان مربوط به بحث کیفیت غذا، اینترنت و عدم انتقال به خوابگاه دیگر بود که طبق دستور رئیس دانشگاه مقرر شد با پیگیری نماینده دانشجویان و همچنین همکاری معاونت های دانشجویی و آموزشی دانشگاه، موارد مطرح شده، در حد توان دانشگاه برطرف شود.
این خوابگاه داراي دو بلوك و 16 سوئيت ( 48 اتاق )، سالن های مطالعه، تلويزيون و ورزش، نماز خانه، بوفه، سايت كامپيوتر و مجهز به سيستم گرمايشي و سرمايشي می باشد.
در بازدید مذکور، معاون دانشجویی ـ فرهنگی، معاون آموزشی و مدیران امور دانشجویی، حراست و روابط عمومی حضور داشتند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان