۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین تقویت عوامل مثبت و مؤثر بر سلامت از اهداف دست اندرکاران سلامت استان قزوین می باشد
کد خبر: ۱۷۲۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

تقویت عوامل مثبت و مؤثر بر سلامت از اهداف دست اندرکاران سلامت استان قزوین می باشد

متولی سلامت استان قزوین که به اتفاق هیئت همراه به دیدار مهندس علی پُر زحمت مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت استان قزوین رفته بود، ضمن تبریک انتصاب ایشان گفت: تقویت عوامل مثبت و مؤثر بر سلامت از اهداف دست اندرکاران سلامت استان قزوین می باشد.

تقویت عوامل مثبت و مؤثر بر سلامت از اهداف دست اندرکاران سلامت استان قزوین می باشد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در این برنامه که روز 16 آذر 1392 برای آشنایی و تبادل نظر انجام گرفت، دکتر علی اکبر زینالو رئیس این دانشگاه اظهار داشت: دبیرخانه طرح جامع سلامت که اولین بار در قزوین و به صورت آزمایشی (پایلوت) اجرا و موجب ابلاغ به تمامی کشور شد، دارای کمیته های مختلفی است که اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یکی از اعضاء فعال آن در برخی از کمیته ها می باشد.
دکترزینالو با اشاره به اینکه همیاری، همفکری و همکاری مهندس پُر زحمت و همکارانش در هماهنگی صدور مجوزهای مختلف تجاری و صنعتی موجبات ارتقاء سطح سلامت مردم و استان را فراهم خواهد ساخت، گفت: به همین منظور، تفاهم نامه ای تهیه شده که لازم است به تأئید و امضاء مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان برسد.
سپس، مهندس پُر زحمت ضمن تجلیل از حضور دکتر زینالو و همراهان ایشان و تصریح به این مطلب که به طور یقین، مقوله سلامت متعلق به تمام آحاد جامعه می باشد، اظهار داشت: در استان های دیگر نیز با همین سمت، ارتباط و تعامل خوبی با مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی و متولیان سلامت داشته است و اضافه کرد: باید راه برای جذب و جلب سرمایه گذار در استان مستعدی چون قزوین هموار و فراهم شود.
گفتنی است، در این برنامه، دکتر سیّد سعید اسکویی معاون بهداشتی و دکتر پیمان قجر بیگی معاون غذا و دارو دانشگاه؛ دکتر زینالو را همراهی می کردند.
همچنیین، نوروز علی عزیزخانی مسوول دبیرخانه سیاستگذاری سلامت استان و عیسی کشاورز معتمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه، حضور داشتند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان