۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین پیشنهاد رسمی تیم لیگ برتری اروپایی به بازیکن پرسپولیس!
کد خبر: ۱۷۱۱۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

پیشنهاد رسمی؛

پیشنهاد رسمی تیم لیگ برتری اروپایی به بازیکن پرسپولیس!

هافبک ایرانی تیم فوتبال بیرامار پرتغال گفت: در لیگ دسته اول باشگاه های پرتغال ۸ بازی انجام داده ام و از تیم بنفیکا ب و تیم لیگ برتری ستوبال پیشنهاد رسمی دریافت کرده ام.

پیشنهاد رسمی تیم لیگ برتری اروپایی به بازیکن پرسپولیس!
به گزارش صبح قزوین به نقل از جام نیوز،افشین اسماعیل زاده بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که پس از امضای تفاهم نامه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال به این تیم پرتغالی پیوسته است در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد خود در رقابت های لیگ دسته اول پرتغال گفت: از زمانی که به پرتغال آمده ام تیم بیرامار 12 بازی انجام داده که بنده در 8 دیدار به میدان رفته ام.
5 بار در لیگ دسته اول پرتغال بازی کرده ام ، یک بازی در کوپا کاپ پرتغال داشته ام و یک بازی در جام حذفی.
در مجموع 8 بار در 3 جام مختلف به میدان رفته ام که در 4 بازی در ترکیب اصلی تیم بیرامار بودم و در 4 بازی در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرده ام.
افشین اسماعیل زاده تصریح کرد: تیم بیرامار که مالک آن آقای پیشیار است از یک مربی پرتغالی به نام جورج برخوردار است و تیم ما با روش 1-3-2-4 بازی می کند که بنده در 8 دیداری که به میدان رفته ام به عنوان هافبک بازیساز و پشت فوروارد به میدان رفته ام و در این بازی ها دو پاس گل ارسال کرده ام.
این تیم ما هم اکنون در بین 22 تیم لیگ دسته اول پرتغال در رده چهاردهم جدول رده بندی جای دارد و ما امیدواریم که بتوانیم در ادامه رقابت ها نتایج بهتری گرفته و به رده های بالاتر صعود کنیم.
اسماعیل زاده با اشاره به رقابت های جام حذفی و کوپا کاپ پرتغال گفت: ما در 3 جام به میدان می رویم ، در لیگ دسته اول پرتغال ، جام حذفی و همچنین کوپا کاپ.
رقابت های کوپا کاپ بین تمامی تیم های باشگاهی پرتغال برگزار می شود.
ابتدا تیم های لیگ دسته چهارم ، دسته سوم ، دسته دوم و دسته اول با همدیگر بازی می کنند و در نهایت نوبت رقابت به تیم های لیگ برتری می رسد.
این بازی ها به نوعی شبیه رقابت های جام حذفی است اما از اهمیت بالایی برخوردار است.
ما در جام کوپا کاپ هفته گذشته بازی داشتیم که سه بر دو به برتری رسیدیم و من هم در 45 دقیقه نیمه دوم به میدان رفتم.
در جام حذفی نیز مقابل تیم لیگ برتری اوروکا بازی کردیم که به برتری دو بر یک دست یافتیم و خوشبختانه در این بازی که مورد توجه رسانه ها بود به میدان رفتم و حالا این شانس را داریم که در مرحله بعدی جام حذفی با یکی از تیم های قدرتمند بنفیکا ، پورتو یا اسپورتینگ لیسبون بازی کنیم و این فرصت خوبی است تا بتوانیم توانایی هایی خود را نشان دهیم.
بازیکن سابق تیم پرسپولیس در ادامه افزود: رقابت های لیگ دسته اول پرتغال هفته آینده به دلیل تعطیلات کریسمس متوقف خواهد شد و ادامه رقابت های نیم فصل دوم از سر گرفته می شود.
7 بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده و ما تقریبا هر سه چهار روز یک بار در یکی از 3 جام لیگ دسته اول ، جام حذفی یا کوپا کاپ به میدان می رویم.
اسماعیل زاده که با پیراهن شماره 13 در تیم بیرامار بازی می کند به واسطه عملکردی که داشته مورد توجه سایر تیم های پرتغالی قرار گرفته است.
او در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس می گوید: اینجا تلاش بسیار زیادی کردم تا بتوانم پاسخ اعتماد و محبت آقای رویانیان را بدهم .
خیلی سعی کردم در تمرینات با جدیت کار کنم و از هیچ فرصتی برای پیشرفت غافل نباشم خوشبختانه در 8 دیداری که به میدان رفته ام عملکرد قابل قبولی داشته ام تا جایی که از تیم بنفیکا ب که در لیگ دسته اول پرتغال جزو تیم های بالای جدول است پیشنهاد رسمی دریافت کرده ام.
همچنین از تیم ستوبال پرتغال که در لیگ برتر از جایگاه خوبی برخوردار است پیشنهاد دریافت کرده ام و این پیشنهادات در رسانه های معتبر پرتغال به طور رسمی بازتاب پیدا کرده است.
این دو تیم خواهان حضور بنده در تمرینات شده اند تا مربیان این دو تیم مطرح عملکرد بنده را برای دو سه روز از نزدیک زیر نظر بگیرند.
این موضوع را با آقای مشیری مشاور روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشته ام تا پس از مشورت آقای رویانیان با آقای پیشیار مالک ایرانی تیم بیرامار درباره این پیشنهادات تصمیم گیری شود.
تیم بنفیکا ب یک تیم بسیار قوی و توانمند است و بازیکنانی که در رقابت های لیگ برتر در لیست 18 نفره تیم بنفیکا قرار نمی گیرند تعداد 5 الی 6 نفر آنان در لیگ دسته اول در تیم بنفیکا ب بازی می کنند.
تیم بنفیکا ب بازیکنان خارجی زیادی دارد و هر هفته 5 - 6 بازیکن لیگ برتری بنفیکا این تیم را در رقابت های دسته اول همراهی می کنند و اگر بتوانند نظر مساعد سرمربی تیم بنفیکا ب را جلب کنم اتفاق مهمی در زندگی فوتبالی ام رخ خواهد داد.
تیم ستوبال نیز در لیگ برتر پرتغال از جایگاه خوبی برخوردار است و دریافت پیشنهاد از این تیم برای حضور در تمرینات نیز برای بنده یک اتفاق مثبت به حساب می آید که می تواند در صورت توافق دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار از این فرصت برای نشان دادن توانایی هایم به مربی تیم ستوبال استفاده کنم.
افشین اسماعیل زاده درباره حضور در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان گفت: زمانی که به پرتغال آمدم تمام تمرکز و توجه ام این بود که بتوانم از این فرصتی که آقای رویانیان و باشگاه پرسپولیس فراهم آوردند نهایت استفاده را ببرم و با عملکرد خوب در لیگ دسته اول پرتغال زمینه ساز حضور سایر بازیکنانی ایرانی در این لیگ شوم.
حقیقت این است که 8 بار در 3 جام مختلف به میدان رفته ام اما حضورم بازتابی در رسانه های ایرانی نداشته است شاید مقصر خودم بوده ام که ارتباطی با رسانه ها نداشته ام ولی امیدوارم که سرمربی محترم تیم ملی نیم نگاهی نیز به عملکرد بنده داشته باشد و خوشحالم که شانس حضور در تیم ملی امید و زیر 23 سال را دارم و مورد توجه آقای منصوریان قرار گرفته ام.
اسماعیل زاده در پایان گفت طی این مدت مسئولان باشگاه پرسپولیس به ویژه آقای مشیری مشاور مدیرعامل باشگاه در امور بین الملل پیگیر وضعیت بنده بوده و حمایت های لازم از من انجام شده است.
از توجه آقای رویانیان به بازیکنان جوان بی نهایت سپاسگزارم.
خوشحالم که تیم پرسپولیس با صدرنشینی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر توانست موجب خوشحالی هواداران میلیونی باشگاه شود.
امیدوارم که پرسپولیس در نیم فصل دوم نیز نتایج خوبی بگیرد و من ایمان دارم که با مدیریت و درایت علی دایی و همت بازیکنان تیم پرسپولیس امسال انتظارات هواداران خود را برآورده خواهد کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان