۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین افزایش مشترکین گاز طبیعی در استان قزوین
کد خبر: ۱۷۰۳۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون بهره برداري شرکت گاز استان قزوین خبر داد؛

افزایش مشترکین گاز طبیعی در استان قزوین

معاون بهره برداری شرکت گاز استان قزوین گفت: در ۸ ماهه سال جاری با افزایش بیش از ۱۵ هزار مشترک گاز طبیعی در استان قزوین روبرو شدیم.

افزایش مشترکین گاز طبیعی در استان قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از شاخص، محمد علی شفیعی ها از افزایش بیش از ۱۵ هزار نفری تعداد مشترکین گاز طبیعی در ۸ ماهه سال ۹۲ خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می شود با توجه به انجام پروژه های عمرانی و نیز توسعه گازرسانی به مناطق مختلف شهری این تعداد به بیش از ۲۰ هزار مشترک تا پایان سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به وجود بیش از ۳۱۲ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان افزود: از تعداد کل ۱۵ هزار و ۳۰۰ اشتراک پذیری گاز طبیعی در سال جاری تعداد ۱۴ هزار و ۳۰۰ اشتراک مربوط به بخش خانگی، ۸۴۷ اشتراک مربوط به بخش تجاری و ۱۵۳ اشتراک مربوط به بخش مصرف کننده عمده و صنعتی بوده است.
معاون بهره برداری شرکت گاز استان قزوین وظیفه شرکت ملی گاز ایران برای اشتراک پذیری در سطح استان در سال ۹۲ را ۱۵ هزار اشتراک عنوان و تصریح کرد: با توجه به توسعه گازرسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی استان تا کنون این تکلیف توسط شرکت گاز استان محقق گردیده است.
شفیعی ها همچنین با توجه به توسعه سهم گاز طبیعی در سبد انرژی مردم به ویژه در زمستان، از کلیه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد ضمن رعایت صرفه جویی به نکات ایمنی نیز توجه ویژه ای داشته باشند تا شاهد بروز حوادث ناگوار ناشی از مصرف گاز طبیعی در سطح استان نباشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان