۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین مدارس هیئت امنایی در استان قزوین تقویت می‌شوند
کد خبر: ۱۶۵۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۵ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

مدارس هیئت امنایی در استان قزوین تقویت می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: توسعه وتقویت مدارس هیات امنایی از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش قزوین بوده و مدارسی که سال گذشته مجوز دریافت کرده‌اند، مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند.

 مدارس هیئت امنایی در استان قزوین تقویت می‌شوند
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ، سالار قاسمی در جلسه روسای آموزش وپرورش استان قزوین که در سالن جلسات مراکز رفاهی نواب برگزار شد اظهار داشت: توسعه وتقویت مدارس هیات امنایی از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش قزوین بوده و مدارسی که سال گذشته مجوز دریافت کرده‌اند، مورد ارزیابی دقیق قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: مدیر باید اهداف بلند داشته باشد و ارزش وقت را بداند و در مسیر تحقق اهداف تعیین شده موانع و‌مشکلات را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: تکریم و ارجارج نهادن به مقام معلم امری مهم و ضروری بوده که به همین سبب در هفته معلم باید اقدامات ویژه در جهت قدردانی از زحمات این قشر فداکار صورت گیرد.

قاسمی با اشاره به نامگذاری سال جدید، خاطرنشان کرد: ارکان و شرایط اقتصاد مقاومتی  برنامه و برنامه‌محوری بوده و مدیریت منابع و مدیریت مصرف در آموزش و پرورش یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از جمله وظایف آموزش و پرورش در زمینه تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان به فرهنگ‌سازی اشاره کرد که باید در اولویت کاری مدیران و مسئولان مربوط قرار گیرد.

انتهای پیام/1404
منبع:تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان