۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین کمک اطلاعاتی مردم قلمون به ارتش در نبرد علیه تروریستها/ کشته شدن فرزند یکی از وهابیون سعودی
کد خبر: ۱۶۲۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کمک اطلاعاتی مردم قلمون به ارتش در نبرد علیه تروریستها/ کشته شدن فرزند یکی از وهابیون سعودی

منابع وابسته به گروه های تروریستی از هلاکت بیش از ۲۰ تروریست گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام(داعش) در جریان درگیری با ارتش سوریه در حلب و حومه دمشق خبر دادند.

کمک اطلاعاتی مردم قلمون به ارتش در نبرد علیه تروریستها/ کشته شدن فرزند یکی از وهابیون سعودی
به گزارش صبح قزوين ، از جمله تروریست های کشته شده، فرزند یک مقام بلندپایه سعودی اعلام شده است که نام وی، مطلق المطلق بوده و در کنار 13 تروریست خارجی در منطقه شیخ سعید در حلب به هلاکت رسیده است.
به گزارش رسانه های تروریستی، مطلق یکی از سرکردگان داعش بود که در درگیری های اعزاز و اطعمه مشارکت داشت، او فرزند عبدالله المطلق عضو شورای به اصطلاح علمای ارشد سعودی و عضو کمیته دائمی به اصطلاح فتوای سعودی بود.
ابومحجن العمانی از کشور  عمان سرکرده نظامی گروه تروریستی موسوم به الکتیبه الخضراء،  ابونسیبه از انگلیس، عبدالحکیم الخضیری و ابواللیث المقدسی، ابوجهاد النجدی، ابوسمیه العتیبی، ابوذویب القطحانی و عایض الشهرانی هم از جمله تروریستهای سعودی به شمار می روند که در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
منابع سوری همچنین از درگیریهای شدید در نزدیکی شهر النبک میان گروههای مسلح و نیروهای ارتش سوریه خبر داده اند.
منابع سوری از عملیات گسترده نیروهای ارتش به ویژه در القلمون و همچنین هلاکت سرکرده گروه تروریستی موسوم به لواء القعقاع در غوطه شرقی و 9 نفراز سرکردگان شبکه تروریستی القاعده در حومه لاذقیه خبر داده اند.
دام پرس نیز از دستگیری سرکردگان تروریست ها در النبک و دیرعطیه به نام های ظافر ذیب و محمد زیدان خبر داده است.
به نوشته این پایگاه خبری، مردم القلمون اطلاعات مربوط به  تجمعات و انبارهای تسلیحاتی تروریستها را در اختیار ارتش قرارداده و نیروهای ارتش هم با تکیه بر اطلاعات مردمی، ضربات سختی به تروریستها وارد کردند.
ارتش سوریه هم اکنون بر بخش زیادی از منطقه دیرعطیه مسلط شده و درگیریها در شرق آن ادامه دارد.
منابع سوری از پیروزی قریب الوقوع ارتش سوریه در القلمون خبر داده اند.
در حالی که روز گذشته منابع خبری از خروج گروه های مسلح از اردوگاه یرموک خبر داده بودند، برخی رسانه ها از کشته شدن فرمانده میدانی یک گروه مسلح موسوم به اکناف بیت المقدس ملقب به ابوشجاع المصری در اردوگاه درعا خبر داده بودند.
پایگاه خبری آسیا از هلاکت سرکرده گروه موسوم به لواء القعقاع بن عمرو التمیمی وابسته به گروه الویه الحبیب المصطفی در دیرسلمان واقع در منطقه غوطه شرقی حومه دمشق خبر داده است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان