۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین متخصصان قزوین در ارائه خدمات اولویت‌های کاری را مدنظر قرار دهند
کد خبر: ۱۶۱۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماينده ولي فقيه در استان:

متخصصان قزوین در ارائه خدمات اولویت‌های کاری را مدنظر قرار دهند

نماينده ولي فقيه در استان قزوين گفت: مجمع متخصصان استان باید در راستای نظارت بر امور و مسائل مختلف در سطح استان نهایت تلاش خود را به‌کار گیرد که لازمه آن این است که اولویت کارها را مدنظر قرار دهند.

متخصصان قزوین در ارائه خدمات اولویت‌های کاری را مدنظر قرار دهند
به گزارش صبح قزوين، آيت الله هادي باريك بين در ديدار اعضاي مجمع تشكل هاي تخصصي استان قزوين گفت: امروز به بركت انقلاب اسلامي استان قزوين در جهات مختلف پيشرفت هاي خوبي كرده كه اين مهم با تلاش جوانان اين مرز و بوم به دست آمده است.
وي از اعضاي مجمع تشكل هاي تخصصي استان خواست: بر فعاليت ها نظارت بيشتري داشته باشند كه حاصل آن رشد و پيشرفت بخش هاي مختلف خواهند بود.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در گذشته کشور و به تبع آن استان قزوین با مشکل کمبود نیروی متخصص و ماهر در رشته‌های مختلف اعم از پزشکی و مهندسی روبرو بود اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس متخصصان کارآمد و حرفه‌ای در امور مختلف در حال ارائه خدمات هستند.
باریک‌بین عنوان کرد: مجمع متخصصان استان باید در راستای نظارت بر امور و مسائل مختلف در سطح استان نهایت تلاش خود را به‌کار گیرد که لازمه آن این است که اولویت کارها را مدنظر قرار دهند.
وی افزود: امروز در استان مجموعه‌ای از متخصصان در رشته‌های مختلف در حال ارائه خدمت به مردم هستند که این خدمتگزاری باید تداوم یابد.
فرخ زاد رئيس مجمع متخصصان استان هم در ابتداي اين ديدار ضمن بيان گزارشي از فعاليت ها اضافه كرد: اين مجمع 2 هزار و 200 نفر در بخش هاي ساختماني، راهسازي، پزشكي، دادگستري، فيزيوتراپي، جامعه آزمايشگاهي و وكلا عضو دارد.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان