۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین توافق ایران و غرب یک پیروزی بزرگ برای ملت های منطقه است
کد خبر: ۱۶۰۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توافق ایران و غرب یک پیروزی بزرگ برای ملت های منطقه است

حزب الله لبنان در بیانیه ای توافق هسته ای کشورمان با کشورهای ۱+۵ را یک پیروزی بزرگ برای ایران و تمامی ملت های منطقه دانست.

توافق ایران و غرب یک پیروزی بزرگ برای ملت های منطقه است
به گزارش صبح قزوين به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، حزب الله لبنان در بیانیه ای از توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 استقبال کرد.
در این بیانیه آمده است که این توافق یک دستاورد جهانی بی نظیر بود که جمهوری اسلامی ایران با دیپلماسی پویایش آن را به صفحات دستاوردها و پیروزی های خود اضافه کرد.
در ادامه بیانیه آمده است: این توافق الگویی برای دیگر کشورها، دولت ها و ملت هایی که خواهان عزت و استقلال هستند محسوب می شود.
این دستاورد فرصتی را برای پیشرفت علمی و تکنولوژی ایران فراهم می کند که این مسئله خودکفایی در بسیاری از زمینه ها و اعتماد به توانمندی های ملت را افزایش می دهد.
حزب الله در این بیانیه گفته است: توافق اخیر ایران با غرب پیروزی بزرگی برای ایران و تمامی ملت های منطقه و شکستی برای دشمنان ملت ها محسوب می شود.
این پیروزی گامی در مسیر رو به پیشرفت ایران است مسیری که امید است گام های بسیاری در آن برداشته شود تا ایران در زمره کشورهای پیشرفته در جهان باقی بماند و اهداف و آرمان های ملت ایران و تمامی ملت ها را محقق کند.
در ادامه بیانیه به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران و شیخ حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان و دولت و ملت ایران به خاطر کسب این دستاور بزرگ تبریک گفته شده است.
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان