۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین چهارمين نمایشگاه خانه مدرن از تاریخ ۵ لغایت ۹ آذر ماه در قزوین برگزار می شود
کد خبر: ۱۶۰۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علي وحدتي:

چهارمين نمایشگاه خانه مدرن از تاریخ ۵ لغایت ۹ آذر ماه در قزوین برگزار می شود

مديرعامل شركت نمايشگاههاي بين المللي استان قزوين گفت: این نمایشگاه برای چهارمين بار در فضایی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع به مدت ۵ روز با حضور بيش از ۷۰ مشاركت كننده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار می شود.

چهارمين نمایشگاه خانه مدرن از تاریخ ۵ لغایت ۹ آذر ماه در قزوین برگزار می شود
به گزارش صبح قزوین، از جمله اهداف برپایی این رويداد اقتصادي می توان به افزایش آگاهی متخصصان و عموم مردم نسبت به محصولات قابل ارائه در خانه های مدرن، آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت ، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده ، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ اشاره نمود .
مشارکت کنندگان نمايشگاه فوق از استانهاي اصفهان،قزوين،مازندران،تهران،اردبيل،خراسان، كردستان،زنجان،آذربايجان شرقي، گيلان،البرز و خوزستان نسبت به ارائه آخرین تکنولوژیهای مرتبط با خانه مدرن در زمينه هاي دكوراسيون داخلي،معماري،تكنولوژي هاي نوين ساختماني،فرآورده هاي نا نو و .
.
.
خواهند پرداخت.
چهارمين نمایشگاه خانه مدرن در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه مندان دایر مي باشد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان