۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین در هر شرایطی برگ برنده با ایران است/آسیب پذیری اقتصادی برهانش بی توجهی به فرمایشات رهبری است
کد خبر: ۱۶۰۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

در هر شرایطی برگ برنده با ایران است/آسیب پذیری اقتصادی برهانش بی توجهی به فرمایشات رهبری است

زاکانی گفت: امروز کشور ایران در برابر نظام سلطه برگ برنده‌های متعددی را دارد که یکی از آنها انرژی هسته‌ای است.

در هر شرایطی برگ برنده با ایران است/آسیب پذیری اقتصادی برهانش بی توجهی به فرمایشات رهبری است
به گزارش صبح قزوین، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش بسیج فرهنگیان که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، اظهار کرد: قرار گرفتن ایران در اوج قدرت منطقه‌ای به دلیل قدرت تسری تفکر بسیج در داخل و خارج کشور است، زیرا در داخل کشور نیز به مدد این تفکر آرامشی همه جانبه در جامعه ایجاد شده است.
زاکانی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو سناریوی برای ملت ایران در نظر گرفته اند که نتیجه آن نابودی جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: کف این سناریوی دشمنان نیز محدود و محصور کردن ایران و متلاشی کردن آن از درون است.
این کارشناس سیاسی عنوان کرد: در برابر این توطئه‌های دشمنان، تدبیر رهبر معظم انقلاب و تجلی انقلاب اسلامی ایران در سطوح مختلف در کشورهای مختلف جهان و انسجام و مصونیت آن در داخل کشور وجود دارد و این امر دشمنان را نابود می کند و باید از مشکلات و چالش ها جلوگیری و آن ها را مسدود سازیم.
زاکانی با اشاره به  اینکه انرژی هسته‌ای برگ برنده ایران است، گفت: امروز کشور ایران در برابر نظام سلطه برگ برنده‌های متعددی را دارد که یکی از آنها انرژی هسته‌ای است.
وی با اشاره به آسیب‌پذیری ایران در حوزه اقتصادی توضیح داد: مهم‌ترین دلیل آسیب‌پذیری ایران در حوزه اقتصادی این است که به شعارهای رهبر معظم انقلاب از سال 87 که همگی با محوریت اقتصاد و با هدف توسعه اقتصادی بیان می‌شد، که به آن توجه نشده است.
نماینده مردم تهران  اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی کر دند فعالیت‌های هسته‌‌ای ایران را به طور کامل از بین ببرند و حتی منابع انسانی آن نیز نابود شود.
 در چنین شرایطی باید از درون به انسجام برسیم تا مستقل شویم.
زاکانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوع هسته‌ای ایران، اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود روش روبرو شدن با استکبار و تضمین لازم برای در صحنه ماندن را مطرح کرد و دشمنان هم به این نتیجه رسیدند.
مذاکره وزرای امور خارجه کشورهای 1+5 با ایران در ژنو یک پیروزی برد - برد برای دو کشور ایران و آمریکا است.
زاکانی با بیان اینکه آمریکا به مذاکره ایران نیازمند است، افزود: با توجه به ناکام ماندن آمریکا در تحولات منطقه‌ای، کاهش شدید اعتبار بین‌المللی، مشکلات و اختلافات داخلی آمریکا، باید گفت این کشور بیشتر نیازمند این مذاکرات بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این توافق ها، تفکیک شده از غنی سازی انرژی هسته ای است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان