۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین رونالدو مقابل گالاتاسراي به ميدان نمي‌رود
کد خبر: ۱۶۰۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در ليگ قهرمانان اروپا؛

رونالدو مقابل گالاتاسراي به ميدان نمي‌رود

برترين ستاره کهکشاني‌ها به دليل مصدوميت اخيرش در ترکيب رئال مادريد براي بازي مقابل نماينده ترکيه در ليگ قهرمانان اروپا جايي نخواهد داشت.

رونالدو مقابل گالاتاسراي به ميدان نمي‌رود
به گزارش صبح قزوین به نقل از روزنامه آس اسپانيا اعلام کرد کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي رئال مادريد در بازي چهارشنبه شب برابر گالاتاسراي در دور پنجم ديدارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتياگوبرنابئوي شهر مادريد به ميدان نخواهد رفت تا از تشديد احتمالي مصدوميت اخير وي جلوگيري شود.
رونالدو شنبه شب در جريان پيروزي 5 بر صفر رئال مادريد در خانه آلمريا از ناحيه ران مصدوم و در ابتداي نيمه دوم مجبور به ترک ميدان شد.
گفته شده که مصدوميت اين ستاره پرتغالي جدي نيست اما با اين حال کادر پزشکي رئال مادريد به کادر فني تيم اجازه ريسک کردن براي حضور رونالدو در جدال با قهرمان فصل گذشته ترکيه را نداده است و احتمال دارد که در بازي شنبه هفته آينده برابر وايادوليد هم روي نيمکت بنشيند.
رئال مادريد در شرايطي ميزبان گالاتاسراي است که با کسب تنها يک تساوي از اين بازي هم صعودش را به عنوان صدرنشين گروه B ليگ قهرمانان اروپا به مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها قطعي مي‌کند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان