۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین ارسال ۷۳ اثر منتخب جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به مرحله کشوری
کد خبر: ۱۵۹۸۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۶ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی قزوین اعلام کرد:

ارسال ۷۳ اثر منتخب جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به مرحله کشوری

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۷۳ اثر منتخب هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان جهت داوری نهایی به مرحله کشوری ارسال شد.

ارسال ۷۳ اثر منتخب جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به مرحله کشوری
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: آثار منتخب هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی استان جهت داوری نهایی به مرحله کشوری ارسال شد.

وی افزود: تعداد 835 محتوای الکترونیکی تولید شده به دبیرخانه استان رسیده است که 534 اثر موفق به ورود به مرحله داوری محتوایی شده و 183 اثر به عنوان آثار قابل مطالعه، توسط 33 داور فنی و محتوایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خاطرنشان کرد: از بین آثار داوری شده تعداد 73 اثر به تفکیک 30 اثر دانش‌آموزی و 43 اثر تولید شده توسط معلمان به مرحله کشوری ارسال شد.

دبیر جشنواره هفتم با اشاره به آثار رسیده به استان تصریح کرد: آثار تولید شده در هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی نسبت به دوره قبل، از رشد 45 درصدی برخوردار بوده است و در نظر داریم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تولید محتوای الکترونیکی ضمن ترغیب معلمان به استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی، در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی گام‌های مؤثری برداریم.

خیراله رحمانی سال 95 را سال جهش به سمت استفاده از بسته‌های آموزشی با محوریت رسانه‌های بصری معرفی کرد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان