۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین به جای اختلاف همدلی و هم گرایی را هدف خود قرار دهید
کد خبر: ۱۵۷۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

به جای اختلاف همدلی و هم گرایی را هدف خود قرار دهید

دیمه ور گفت: به جای اینکه از سوی بعضی شیاطین ترغیب شده توان خود را صرف اختلاف ها کنیم، باید با همدلی در کنار هم باشیم چرا که هر کس در این مسیر قرار گیرد، موفق می شود.

به جای اختلاف همدلی و هم گرایی را هدف خود قرار دهید

به گزارش صبح قزوین در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین که روز گذشته در سالن کوثر قزوین و با حضور مسئولان استانی، فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش انجام شد، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی اظهار کرد: امروز جلوه ای از جلوه های رجایی گونه در استان قزوین را شاهد بودیم و آرامش، تواضع و وقار آقای حبیبی (مدیرکل سابق آموزش و پرورش قزوین) از روح بلند و تربیت اسلامی نشأت می گیرد.

محمد دیمه ور  تصریح کرد: ظرفیت های بسیاری در جامعه ما وجود دارد که بدنه آموزش و پرورش و معلمان یک ظرفیت است به طوری که 51 هزار کلاس چندپایه در سطح کشور داریم و 51 هزار معلم در اقصی نقاط کشور در شرایط مختلف مشغول به خدمت رسانی به دانش آموزان هستند.
به طوری که گاه یک نفر مسئولیت کاری 6 نفر را انجام می دهد و 67 کتاب درسی را د طول هفته تدریس می کند.

وی خاطر نشان کرد:  همه به آموزش و پرورش مدیون هستند و باید آن را به عنوان شان و جایگاه ویژه در نظر داشته باشند.
از این رو اگر آن را باور داشته باشیم تمامی مشکلات حل خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن تبریک به قاسمی مدیر آموزش و پرورش جدید استان قزوین تاکید کرد: امیدواریم مدیرکل جدید دُر زیبایی که در صدف آموزش و پرورش است یعنی معلمان را استعدادهایشان را کشف و شناسایی کند که بالندگی از این مسیر، میسر می شود.

وی ضمن تأکید بر اینکه در ظرفیت‌سازی کلان کشور ظرفیت‌های آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: با بهره‌مندی از دیدگاه‌های معلمان و مربیان موفق در آموزش و پرورش قطع یقین کمک زیادی به ارتقای جایگاه علمی کشور می‌شود.

دیمه ور تصریح کرد: فرصت های مدیریتی یکی از این فرصت ها است و این مجموعه باید یک رویش و پویایی داشته باشد و ارتقا مدیریت ها کمک به ظرفیت سازی برای کلان نظام و آموزش و پرورش می کند.

وی با اشاره به لزوم همدلی یادآور شد: ما به جای اینکه از سوی بعضی شیاطین ترغیب شده؛ توان خود را صرف اختلاف ها کنیم، باید با همدلی در کنار هم قرار گیریم و اگر همدلی و محبت وجود داشته باشد خداوند متعال نیز مسیر پیشرفت را باز می کند و هر کس در این مسیر قرار گیرد، موفق می شود.

این مقام مسئول  خاطر نشان کرد: به قاسمی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان قزوین نیز تبریک می گوییم و خوشحال هستیم از اینکه ایشان با برنامه وارد آموزش و پرورش شدند و در نظام برنامه محور رشد و توسعه و بسیاری از ایده ها که جنبه شعار می گیرد، محقق می شود.

دیمه ور گفت: اصلی ترین جایگاه مشارکت جویی و مشارکت پذیری، مهمترین رسالت انقلاب اسلامی و پرچم دار این رسالت، اصیل ترین اقشار و رسالت داران انبیای الهی، آموزش و پرورش و معلمان هستند و امیدواریم با حضور مدیرکل جدید که کوله باری از آموخته ها را دارند، آموزش و پرورش بیش از پیش با برنامه مدون در مسیر توسعه و تحقق اهداف قرار گیرد.

پایان پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان