۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین به دنبال پیگیری حق و حقوق کشاورزان استان هستیم
کد خبر: ۱۵۶۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز:

به دنبال پیگیری حق و حقوق کشاورزان استان هستیم

دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان قزوین گفت: به دنبال پيگيري حق و حقوق كشاورزان در راستاي رفع مشكلات آنان هستيم.

به دنبال پیگیری حق و حقوق کشاورزان استان هستیم
به گزارش صبح قزوين، حسین کاکاوند گفت: در راستای پیگیری حقوق کشاورزان در زمینه های مختلف با حضور در جلسات استانی و کشوری سعی شده به بهترین نحو مشکلات این قشر زحمت کش به گوش مسئولان مربوطه رسانده شود.
وی تاکید کرد : در این جلسات به موضوع تهیه بذر و نهال سالم و توزیع آنها و تعیین کشاورزان نمونه و خبره پرداخته می شود که حضور یک نماینده از استان در تصمیم گیری ها و اعلام رای و بررسی تجربی موضوعات کشاورزی موثر می باشد.
دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان قزوین درخصوص شرکت تعاونی جمال آباد که خود نیز رئیس هیئت مدیره آن می باشد عنوان كرد: این شرکت از سال 84 تاسیس شده و تاکنون در زمینه ادوات و ابزار آلات کشاورزی توانسته 163 دستگاه تراکتور به کشاورزان و روستائیان تحویل دهد.
كاكاوند ادامه داد: در حال حاضر این شرکت با 530 نفر عضو حدود 10 روستا که فارسیان، قدیم آباد، کمال آباد، پیر یوسفیان، جمال آباد و جهان آباد از جمله آنهاست را تحت پوشش خدمات و امکانات خود قرارداده است.
وي به موضوع بیمه اجتماعی روستائیان و عشایری اشاره کرد و افزود : در راستای بهره گیری از خدمات بیمه تامین اجتماعی ، این شرکت در حدود 380 خانوار را تحت پوشش بیمه قرارداده است.
اين مسئول همچنين به آموزش و برگزاری دوره های آموزشی این شرکت برای اعضا خبرداد و گفت: دوره های آموزشی باغبانی ، زراغت و سایر بخش هاي کشاورزی برای اعضاء و علاقه مندان در این حوزه برگزار می شود.
انتهاي پيام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان