۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین بالغ بر ۱۰ها هزار پرس غذا به برکت وقف در قزوین طی ایام محرم طبخ و توزيع شد
کد خبر: ۱۵۵۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف قزوین:

بالغ بر ۱۰ها هزار پرس غذا به برکت وقف در قزوین طی ایام محرم طبخ و توزيع شد

حجت الاسلام نوروزی مدیركل اوقاف و امور خيريه قزوین با بیان اینکه در سوگواره بصيرت عاشورايي كميته اجراي نيت واقفين در اوقاف تشكيل شده است، گفت: بالغ بر ۱۰ها هزار پرس غذا به برکت وقف در استان قزوین طی ایام محرم طبخ و توزيع شد.

بالغ بر ۱۰ها هزار پرس غذا به برکت وقف در قزوین طی ایام محرم طبخ و توزيع شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر كل اوقاف و امور خيريه قزوین گفت: همه‏ساله اموال بسیاری در شهرها و روستاها توسط دست‏اندرکاران موقوفات با نیت مرتبط با عزاداری و اطعام برای امام حسین (ع)، صرف مراسم اطعام، ذکر مصائب و عزاداری سیّدالشهدا(ع) و رسیدگی به فقرا و ضعفا می‏شود که براي ايجاد نظم و برنامه ريزي اجراي صحيح نيت واقفين استان، كميته اجراي نيت واقفين در اوقاف قزوین تشكيل شد.
وي اظهار داشت: اين كميته در ايام محرم، از محل موقوفات ، بالغ بر 10ها هزار پرس غذا طبخ و توزيع نمود كه از اين ميزان در حدود 5 هزار پرس غذا، در طرح بصيرت عاشورايي در بقاع متبركه توزيع شد.
نوروزی گفت: طبق برنامه ريزي هاي اين كميته، اطعام عزاداران از محل موقوفات به صورت متمركز و بعداز بررسي كميته اجراي نيت واقفين صورت مي پذيرفت.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان