۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین کدام کتاب طرح عیدانه پرفروش بود؟
کد خبر: ۱۵۱۱۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

طرح عیدانه کتاب؛

کدام کتاب طرح عیدانه پرفروش بود؟

کتاب های پرفروش طرح عیدانه کتاب معرفی شدند.

کدام کتاب طرح عیدانه پرفروش بود؟
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، با وجود سپری شدن 9 روز از طرح عیدانه کتاب تعداد کتاب های فروخته شده به 66 هزار و 425 نسخه رسیده است.
تاکنون کتاب های « T.N.T نیروی عظیم درون انسان» انتشارات نسل نو اندیش، « جادوی کار پاره وقت» انتشارات ذهن آویز، «واجب فراموش شده» انتشارات خیزش نو، «سلام بر ابراهیم» انتشارات شهید ابراهیم هادی، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه، «چرا باید بسم الله بگوییم؟» انتشارات بوستان فدک، «جزء از کل» انتشارات چشمه، «بیا نباش» انتشارات شمشاد و «سمفونی مردگان» انتشارت ققنوس در صدر پرفروش ترین کتاب ها در طرح عیدانه کتاب هستند.
بر اساس آخرین آمار طرح عیدانه کتاب، «تی.ان.تی (نیروی عظیم درون انسان)» تالیف موسسه انگیزش موفقیت آمریکا با ترجمه هادی فرجامی که با موضوع روانشناسی موفقیت در قطع رقعی، 104 صفحه، شمارگان سه هزار نسخه با بهای 25000 ریال از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شده ، رتبه نخست را در فروش این طرح به خود اختصاص داده است.
همچنین کتاب « جادوی کار پاره وقت» نوشته جیم رآن (Jim Rohn) با موضوع رشد و پرورش در تجارت بازاررسانی شبکه ای و تاثیرات شگفت کار پاره وقت در وضعیت مالی و ثروتمند شدن افراد که در قطع رقعی، 76 صفحه، شمارگان پنج هزار نسخه با بهای 50 هزار ریال از سوی انتشارت ذهن آویز راهی بازار نشر شده است، در رتبه دوم فروش طرح عیدانه کتاب قرار دارد.
کتاب « واجب فراموش شده» که حاوی رهنمودهای امام خامنه ای از سال 89 تا 92است به بیان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری درحوزه فرهنگ می پردازد.
این اثر که در قطع رقعی، 88 صفحه، شمارگان 2500 نسخه با بهای 35 هزار ریال از سوی انتشارات خیزش نو منتشر شده، جایگاه سوم را در میان پرفروش ها کسب کرده است.
طرح عیدانه کتاب از 15اسفند با ثبت کتابفروشی ها برای مشارکت در آستانه نوروز آغاز شده،تاکنون262 کتاب فروشی کتاب فروخته اند.
معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز سال نو تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیما به خریداران کتاب پرداخت می کند.
در این طرح برخی کتابفروشی ها، کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده در این طرح مطابقت داشته باشند با 20 درصد تخفیف به خریداران می فروشند، موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی مبلغ تخفیف را به کتابفروشان پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان