۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین مهاجرتهای متعدد به استان می تواند در افزایش بزه موثر باشد
کد خبر: ۱۴۹۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

مهاجرتهای متعدد به استان می تواند در افزایش بزه موثر باشد

میانگین افزایش جرم در کشور طی تیر ماه سالجاری نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است که قزوین زیر میانگین کشوری قرار دارد.

مهاجرتهای  متعدد به استان می تواند در افزایش بزه موثر باشد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین ، اسماعیل صادقی نیارکی در نشست مسئولان قضایی استان که با حضور رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برگزار گردید ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدا.
.
الحسین(ع) گفت: اگرچه استان قزوین به لحاظ جغرافیایی کوچک است اما از نظر موقعیت استراتژیک دارای ویژگیهای خاصی است، وجود بیش از 3500 واحد صنعتی کوچک و بزرگ و برخی صنایع مادر از امتیازات و ویژگیهای این استان می باشد.
وی افزود: ورود تعداد قابل توجهی از دانشجویان که روزانه به استان تردد می نمایند و مهاجرتهای متعدد به استان از ویژگیهای دیگر بوده و تمامی این موارد می تواند در شاخصه های افزایش بزه موثر باشد.
صادقی به میانگین افزایش جرم اشاره کرد و گفت: میانگین افزایش جرم در کشور طی تیر ماه سالجاری نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد داشته است که قزوین زیر میانگین کشوری قرار دارد.
وی تصریح نمود: به لحاظ رسیدگی به امور زندانیان و سرعت در انجام این امور با وجود کمبود نیروی قضایی در دادسرا و دادگستری یک قاضی ناظر بصورت تمام وقت در زندان مستقر گردیده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان