۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۴۸ درصد پیشرفت استان در بخش کشاورزی
کد خبر: ۱۴۹۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

عباسپور، نماینده مردم بوئین زهرا خبرداد:

۴۸ درصد پیشرفت استان در بخش کشاورزی

روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در قزوین اعلام کرد: ۴۸ درصد پیشرفت استان در بخش کشاورزی و ۶۸ درصد گوشت قرمز و ۲۸ درصد گوشت سفید است.

۴۸ درصد پیشرفت استان در بخش کشاورزی

به گزارش صبح قزوین؛  در مراسم افتتاح  و بازدید از چند خط تولیدی در استان، نماینده مردم بوئین زهرا اظهار کرد:  برای فاز یک و دو  شرکت آریا فولاد، 500 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی خاطر نشان کرد:  شرکت آپادانا سرام  نیز از افتخارات قزوین می باشد و در صورتی که سرمایه گذاری بیشتری در این حوزه شود پیشرفت  بیشتر صنعت در استان را شاهد خواهیم بود.

در ادامه کلنگ زنی چند پروژه صنعتی در شهرهای حکیمه ، شال، دانسفهان و آوج  نیز صورت گرفت.

این مقام مسئول در گفتگوی اختصاصی با صبح قزوین با بیان اینکه کشور ایران دارای 40  سال سابقه صنعت فولاد است افزود: در دنیا مقام 16 را در صنعت فولاد داریم؛ 8 طرح بزرگ فولادی در کشور است که باید تا بعد از 5 سال از زمان شروع به بهره برداری می رسید ولی انجام نشده و اینکه فرسایشی شدن در این زمینه توجیه اقتصادی دارد یا نه باید بررسی شود.

عباسپور خاطر نشان کرد: در این خصوص اول بحث متولیان و دوم بحث فولاد بدست آمده در دست دولت می باشد و به صورت انحصاری عموما از زیر مجموعه خود استفاده می کند و بخش خصوصی مورد حمایت قرار نمی گیرد.

وی ادامه داد: طبق اصل 44 باید تصدی گری دولت کم شود و آنها فقط سهم 40 درصدی دارند، باید در مناطق محروم سرمایه گذاری شود و بخش خصوصی مورد حمایت جدی قرار گیرد که این کم کاری مورد اعتراض صاحبان فولاد قرار گرفت.

انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان