۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت به کار خود پایان داد
کد خبر: ۱۴۷۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با تجلیل از آیت الله باریک بین؛

بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت به کار خود پایان داد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این آیین که با حضور آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله تاکندی، حجت الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکترداوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد دکتر موسی خانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ابتدا ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان، میزبانی این جشنواره در تاریخ پر افتخار دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را اتفاق بسیار بزرگی توصیف کرد.
در ادامه حجت الاسلام عسگری معاون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نخست به فرازهایی از دعای عرفه اشاره کرد و ادامه داد: موضوع این جلسه، قرآن و عترت است و آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به این دو اصل یعنی قرآن و عترت تمسک جستند و در دوران شکنجه و زندان راهنمای تفسیر موضوعی قرآن را به نگارش درآوردند که یک قرآن پژوهی ارزنده است.
وی در ادامه پیام آیت آلله هاشمی رفسنجانی را به بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت قرائت کرد.
هم چنین در این آیین دکتر فرزانه رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سخنرانی کرد و با اشاره به فعالیت های پژوهشکده گفت: به زودی پژوهشکده قرآن و عترت با حمایت های همه جانبه به پژوهشگاه تغییر خواهد کرد.
وی ادامه داد: درصدد هستیم جشنواره بزرگ خوارزمی قرآنی را پایه گذاری کنیم و هم چنینی بزرگ ترین همایش قرآنی سال در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.
دکتر فرزانه بازخوانی مسابقات قرآن و عترت را مهم دانست و گفت: پژوهشکده آماده پذیرش دیدگاه های نوین قرآن پژوهان است.
در پایان دکتر فرزانه پیام دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی به بیست و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت را قرائت کرد.
تقدیر از آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین که از موسسان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بوده به دلیل حمایت از فعالیت فرهنگی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بخش دیگر آیین اختتامیه را تشکیل می داد که توسط حجت الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر موسی خانی صورت گرفت.
در پایان نفرات برگزیده جشنواره معرفی و با اهدا لوح تقدیر از آن ها تجلیل شد.
2 انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان