۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین شعار "مرگ بر آمریکا" نتیجه طبیعی عملکرد آمریکا است
کد خبر: ۱۴۶۹۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور:

شعار "مرگ بر آمریکا" نتیجه طبیعی عملکرد آمریکا است

آیت الله حسینی بوشهری: ۱۳ آبان امسال از این جهت حائز اهمیت است که مسئولان ایرانی با صداقت در میز مذاکره حاضر شدند، اما پیام هایی که از سوی دشمنان رسید نه تنها امیدوارکننده نبود، بلکه خوی استکباری آنها را نشان می داد.

شعار "مرگ بر آمریکا" نتیجه طبیعی عملکرد آمریکا است
به گزارش صبح قزوین آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین با اشاره به روز 13 آبان و برگزاری راهپیمای پرشکوه مردم ایران بر علیه استکبار جهانی اظهار کرد: تا زمانی که دشمن دست از قلدری، شیطنت و زورگویی برندارد، مردم ایران همچنان در صحنه خواهند بود و این پیام مردم به دشمنان این خاک و مرز و بوم است که ما همواره در صحنه مبارزه حضوری مستمر و دشمن شکن خواهیم داشت.
حسینی بوشهری تاکید کرد: شعار "مرگ بر آمریکا" شعاری نیست که به مردم ما القی شده باشد بلکه نتیجه عملکرد طبیعی اعمال آنها می باشد که باعث شده مردم در مقابل آن موضع گیری داشته باشند.
وی تصریح کرد: اگر دشمن دست از زورگویی ها و روح ظلم طلبی خود بردارد به طور قطع جامعه نیز این شعارها را نخواهد داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: 13 آبان امسال از این جهت حائز اهمیت است که مسئولان کشورمان با صداقت در پای میز مذاکره حاضر شدند اما پیام هایی که از سوی دشمنان به ما رسید نه تنها امیدوارکننده نبود بلکه خوی استکباری آنها را نشان می داد.
وی افزود: واکنش هایی که نسبت به این پیام ها از سوی جامعه و مسئولان داده شد نشان از این دارد که ایران همچنان از مواضع خود عدول نکرده است و در خطی که امام راحل(ره) برای ما ترسیم کرده است باقی می باشد، مگر اینکه دشمن در رویه خود تغییر جدی ایجاد کند.

images

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به فرا رسیدن ماه محرم الحرام به نقش مهم مبلغین اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه محرم حضور گسترده روحانیت و مبلغین دین بر فراز منبرها و در عرصه سخنوری از زیباترین و دلپذیرترین پیام ها می باشد که به مردم منتقل می شود.
مدیر حوزه علمیه سراسر کشور تاکید کرد: قیام حسین بن علی (ع) که با ورود به عرصه کربلا، از خود گذشتگی را به مردم ما نشان می دهد، تضمین کننده سعادت انسان ها و در طول تاریخ و تا پایان بشریت است.
وی ادامه داد: آنچه که باید مردم ما از آن الهام بگیرند و به عنوان سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است استفاده نمایند، دریافتن پیام قیام امام حسین (ع) و نتایج آن است.
حسینی بوشهری تصریح کرد: اینکه حادثه ای بعد از گذشتن سال ها و زمان طولانی همچنان زنده و پویا است به سبب ناب بودن و دست نخوردن آن است، اما اگر حادثه ای دچار تحریف شود و پیرایه ای بر آن اضافه شود دیگر پیام واقعی و حقیقی آن به جامعه منتقل نخواهد شد.
این مقام مسئول توصیه کرد: برای اینکه حادثه عاشورا زنده و پاینده باشد باید بدون ظاهر سازی و بدون اضافه کردن مطلبی خارج از آن تحت عنوان سبک نو، پیام خالص حادثه عاشورا را برای مخاطب بیان کنیم.
وی عنوان کرد: متدینین، متولیان و سخنرانان باید با افرادی که با قصد غرض ورزی وارد این عرصه می شوند و در پی رضایت حسین بن علی(ع) نیستند، برخورد کنند تا عاشورا آنگونه که هست "عاشورا" شود.

طلایه داران تبلیغ (29)

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در سراسر کشور 450 مدرسه حوزه علمیه با 120 هزار طلبه در حال تحصیل می باشد که از این تعداد در حدود 65 درصد از آنها برادران و مابقی از طلاب خواهر هستند.
وی ادامه داد: در ایام ماه محرم کسانی که از نظر رتبه علمی بیش از 6 سال از مدت تحصیل آنها گذشته باشد و توانسته باشند ضمن درج مدارج بالا، تجربه لازم را کسب نمایند، می توانند جزء مبلغین ما در سطح کشور باشند و طلابی که این ویژگی ها را نداشته باشند در راستای دانش افزایی بیشتر مشغول انجام مباحثه و فرا گرفتن علم بیشتر خواهند بود.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان