۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین هدايتي ۳۵۰ميليون به زندانيان لرستان اهدا کرد
کد خبر: ۱۴۶۲۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد؛

هدايتي ۳۵۰ميليون به زندانيان لرستان اهدا کرد

مالک باشگاه استيل آذين در جريان برگزاري مسابقات کشتي پهلواني قهرماني جهان جام جهان پهلوان تختي در خرم‌آباد ۳۵۰ ميليون تومان براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد اهدا کرد.

هدايتي ۳۵۰ميليون به زندانيان لرستان اهدا کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، حسين هدايتي عصر امروز در جريان برگزاري مسابقات کشتي پهلواني قهرماني جهان جام جهان پهلوان تختي در خرم‌آباد مبلغ 350 ميليون تومان را در قالب کمک به آزادي زندانيان جرايم غيرعمد لرستان اهدا کرد.
وي در حاشيه برگزاري ديدارهاي فينال و رده‌بندي اين دوره از مسابقات در سالن شهيد چاغروند مجموعه ورزشي تختي، اين مبلغ را براي آزادي 65 زنداني جرائم غيرعمد پرداخت کرد.
فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي و کشتي پهلواني ايران پيش از اين اعلام کرده بود که در جريان برگزاري مسابقات کشتي پهلواني قهرماني جهان در خرم‌آباد، گلريزاني براي آزادي زندانيان برگزار مي‌کند.
حسين هدايتي با پرداخت 200 ميليون تومان به استانداري خرم‌آباد تيم فوتبال خيبر اين شهر را خريداري کرد.
خيبر خرم‌آباد يکي از تيم‌هاي فوتبالي است که در گذشته عملکرد خوبي داشته، قرار است اين تيم از ليگ دسته دوم کار خود را آغاز کند.
همچنين هدايتي 500 ميليون تومان به استانداري لرستان داده تا مالکيت گهر زير نظر اين استانداري صورت بگيرد.
هدايتي در يک امر خيرخواهانه اعلام کرده تمام زندانيان خرم‌آباد که به علت مبلغ زير 3 ميليون تومان در زندان هستند مبالغ آنها را پرداخت خواهد کرد و آنها را آزاد مي‌کند.
در جريان برگزاري اين مسابقات از حسين هدايتي به عنوان يکي از پيشکسوتان و فعالان ورزش پهلواني ايران تقدير شد.
با اين عنوان مقام نخست اين مسابقات را احمد ميرزاپور از ايران، مقام دوم و اوغلو از ترکيه و مقام سوم مشترک را پهلوانان اشکان مرداني از لرستان و سيد رضا موسوي از مازندران و کشور ايران از آن خود کردند.
جام اخلاق به همراه پنج هزار دلار در اين مسابقات به فردين معصومي داده شد.
رقابت هاي جهاني کشتي پهلواني جام پهلوان تختي با اعلام نفرات برتر به پايان رسيد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان