۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین فعالان عرصه توليد سربازان جبهه اقتصادي اند
کد خبر: ۱۴۵۵۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوين:

فعالان عرصه توليد سربازان جبهه اقتصادي اند

عجم: فعالان عرصه توليد سربازان خط مقدم جبهه اقتصادي اند كه با مشكلات متعدد اجازه نداده اند چرخه توليد متوقف شود.

فعالان عرصه توليد سربازان جبهه اقتصادي اند
به گزارش صبح قزوين، عجم استاندار قزوين در بازديد چند واحد ريسندگي و بافندگي و در نشست با فعالان و پيشكسوتان صنعت نساجي گفت: فعالان عرصه توليد سربازان خط مقدم جبهه اقتصادي اند كه علي رغم مشكلات متعدد با تلاش و غيرت اجازه نداده اند چرخه توليد متوقف شود.
عجم با اشاره به رونق گرفتن صنعت نساجي كشور و استان قزوين افزود: با نوسازي برخي از واحدهاي قديمي، احداث واحدهاي جديد و اجراي طرح هاي توسعه اي رونق اين صنعت سرعت بيشتري خواهد گرفت.
وي اظهار كرد: پذيرش اجتماعي سرمايه گذاري موجب حضور كار آفرينان و سرمايه گذاران در بخش هاي توليدي و صنعتي شده است.
استاندار قزوين روند اجرایی کارها در استان قزوین برای تولیدکنندگان را روان و مطلوب دانست و نصريح كرد: گاهی اوقات طولانی شدن برخی امور اجتناب ناپذیر و مربوط به سیستم اداری است که نباید اشتباه استراتژیک کنیم و با بی حوصلگی از کار باز بمانیم اما در سایر موارد در سیاست گذاری های کلان لازم است ضمن تجدید نظر به روان سازی فعالیتها کمک شود.
عجم اظهار امیدواری کرد: با انتقال تجربیات کاری و تخصصی پیشکسوتان صنعت نساجی به جوانان بتوان آینده بهتری را برای این صنعت در استان رقم زد.
وي در انتها ايجاد اشتغال را مهم ترين اولويت مسئولان استان اعلام كردو گفت: بايد با تامين امنيت هرچه بيشتر سرمايه گذاري براي ايجاد اشتغال و كارآفريني قدم بردارند.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان