۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین بی‌احترامی به فاطمیه در حضور سادات فاطمی به سبک اصلاح طلبانه/ داغ رد صلاحیت‌های شورای نگهبان بر دل اصلاح طلبان قزوین
کد خبر: ۱۴۲۳۵۷ نویسنده: لیلا امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۵ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

همایشی بنام خانم کاندیدا، به کام فتنه گران؛

بی‌احترامی به فاطمیه در حضور سادات فاطمی به سبک اصلاح طلبانه/ داغ رد صلاحیت‌های شورای نگهبان بر دل اصلاح طلبان قزوین

گویی سخنرانان این همایش دل پُری از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان در انتخابات امسال داشتند و نخ سخن هرکدام از آنها در سوزن شورای نگهبان گیر می‌کرد.

بی‌احترامی به فاطمیه در حضور سادات فاطمی به سبک اصلاح طلبانه/ داغ رد صلاحیت‌های شورای نگهبان بر دل اصلاح طلبان قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، این روزها جریانات سیاسی با برپایی همایش‌های جنجالی به دنبال مطرح کردن گزینه‌های مدنظرشان از لیست معرفی شده حزب خود، در بین حامیانشان هستند.
در این راستا برگزاری همایش " گام دوم برای تغییر" از سوی اصلاح طلبان استان قزوین در سالن کوثر کلید خورد تا قدم بلندی برداشته شود و گزینه اول و گویی آخر جناح اصلاح طلب استان به عنوان نامزد نهایی به افراد معرفی شود.
همایشی که سعی شده بود با حضور چهره‌های سیاسی کشوری چون حسین نقاش، آذر منصوری از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و رحیم عبادی، مشاور رئیس جمهور دولت اصلاحات بتواند دست خالی اصلاح طلبان قزوین را پُر نشان دهد.
با اینکه این برنامه در سطح شهر و در کانال‌های تلگرامی با تبلیغات گسترده‌ای روبرو شده بود اما به دلیل جمعیت کم با یک ساعت تاخیر برگزار شد.
در ابتدای مراسم بین جمعیت حاضر در سالن رُبان و دست بندهای فیروزه‌ای و عکس‌های رفسنجانی و سید حسن خمینی و یکی از فتنه گران پخش می‌شد.
در سالن بَنرهای بزرگی از حجت الاسلام تلخابی، کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که مورد حمایت اصلاح طلبان استان قرار گرفته است، نصب شده بود.
مجری برنامه با بیان اینکه آمده‌ایم تا اصلاحات را قوام دوباره ببخشیم و گام دوم را در جهت جریانی که سید محمد خاتمی در دوم خرداد بنا نهاد، برداریم به این همایش رسمیت بخشید.
در این همایش به گونه‌ای سعی شده بود تا به جای تبلیغ خانم زرآبادی، به دور از نگاه تیز بین شورای نگهبان استان یکی از سران فتنه برجسته شود!
و این هدف با پخش کلیپ سخنرانی این فرد مزبور ( عامل دریافت کمک‌های خارجی برای انتخابات 88 ) و تکرار شعار " اصلاحات زنده باد، ... پاینده باد" و " .... دوستت داریم" و " حسین حسین شعار ماست، " در سالن کوثر اجرایی شد!
در ادامه این همایش یکی از نمایندگان مجلس هفتم، آقا زاده دارای مدرک هاوایی به عنوان یکی از میزبانان همایش، پشت تریبون قرار گرفت و با کشاندن پای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان به میدان انتخابات، زبان انتقاد خود را به روی رد صلاحیت‌ کردن‌های شورای نگهبان گشود و گویی این جمله امام را که فرمودند:" هرکس علیه شورای نگهبان حرف بزند مفسد است" را فراموش کرد.
این آقازاده اصلاح طلب همچنین مدعی شد، با رد صلاحیت چهره‌های برجسته اصلاح طلب، توانستیم سید حمیده زرآبادی را کشف کنیم!!
با وجود اینکه مجری همایش نسبت به دست زدن‌های حضار در ایام فاطمیه تذکر می‌داد اما کف و سوت حاضران در سالن ترک نمی‌شد و کنترل این شرایط از دست مجری همایش نیز خارج شده بود و هنگام سخنرانی سید حمیده زرآبادی، تنها کاندیدای اصلاحات شهر قزوین، این شرایط ادامه داشت.
گویی سخنرانان این همایش دل پُری از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان در انتخابات امسال داشتند و نخ سخن هرکدام از آنها در سوزن شورای نگهبان گیر می‌کرد؛ آذر منصوری از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت یکی از این سخنرانان بود که از این امر مستثنی نبود و با دادن آمار رد صلاحیت 65 درصدی زنان شرکت کننده در انتخابات مجلس، مظلومیت زنان امروز را همچون مظلومیت زنان صدراسلام، دانست!!
تنور این همایش نیز در پایان با شعرخوانی یکی از جوانان اصلاح طلب استان داغ شده بود:
"شور و شوق دوم خرداد را یادت که هست
منع تصویر است اما چهره‌اش را یادت که هست
ما از آن خاکیم با بذر امید
کوی دانشگاه را یادت که هست
در نماز جمعه 88
یک تریبون، یک صدای بی غل و غش
در میان 100 شعار آبکی
هجمه‌ها بر هاشمی را یادت که هست....."
شعار" یا حسین، میرحسین" نیز در زمان شعرخوانی این جوان اصلاح طلب از سوی حضار شنیده می‌شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان