۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین به نعیمه اشراقی بگویید ما به عشق امام به قربانگاه رفتیم
کد خبر: ۱۳۸۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

درد دلی که باید شنیده شود؛

به نعیمه اشراقی بگویید ما به عشق امام به قربانگاه رفتیم

یکی از جانبازان شیمیائی دوران دفاع مقدس در پیغامی به وی می گوید: به نعیمه اشراقی بگویید ما به عشق امام به قربانگاه رفتیم....

به نعیمه اشراقی بگویید ما به عشق امام به قربانگاه رفتیم

به گزارش صبح قزوین، روزگاری از اصحاب پیامبر(صلی الله علیه و آله) این انتظار می رفت که چون در زمان ایشان بوده اند و از حضور خاتم الانبیاء بهره برده اند انتقال دهنده سیره و سنت ایشان به دوره های بعدی باشند که وی را ندیده اند و فقط  سیره اش را از کتب و روایات خوانده اند.

گوئی همانطور که برخی از یاران پیامبر(ص) نخواستند ادامه دهنده این سیره باشند برخی از افرادی که منتسب به امام بزرگوارمان هستند هم  نمی خواهند چهره واقعی امام خمینی(ره) را به نسل های بعدی که ایشان را درک نکرده اند، منتقل کنند.

حتی بیشتر شهدای ما هم حضور امام راحل(ره) را از نزدیک درک نکردند اما تمسک به فرمایشات ولی فقیه زمان را الگوی راه خود کرده بودند.

در این میان، افرادی چون نعیمه اشراقی که نوه دختری امام(ره) می باشد مدتی است با ارائه نظراتی در فضای مجازی در حال مخدوش کردن چهره پدربزرگش می باشد.

آنچه این روزها در فضای مجازی و رسانه ها در حال موضع گیری می باشد شخصیت سازی وی از امام دیگری است برای نسل چهارم انقلاب؛

در این راستا با موضع گیری برخی شخصیت ها و خانواده های شهدا در مقابل این اظهار نظرات نعیمه اشراقی، کمیسیون فرهنگی مجلس به وی تذکر داد و او صفحه فیس بوک خود را بست و برخی ها معتقدند که از عملکرد خود پشیمان است.

اما مگر آب ریخته شده را می توان جمع کرد؟؟؟

یکی از جانبازان شیمیائی دوران دفاع مقدس در پیغامی به وی می گوید:

سلام:  به نعیمه اشراقی بگویید ما به عشق امام به قربانگاه رفتیم.
.
.

Screenshot_2013-10-18-22-30-49-1

  نعیمه اشراقی این سر بی تن فدای راه خمینی شد تا اسلام و نهضت او بماند که می ماند.
.
.
چه جوابی دارید برای روز قیامت.
.
.

Screenshot_2013-09-22-15-51-23-1-1

هدی فتاحیان دختر شهید فتاحیان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین گفت: توهین به خانواده شهدا شایسته نیست اما تخریب شخصیت و چهره امام خمینی(ره) خیلی زشت تر و ناشایسته تر خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل این که امام عزیز بنیانگذار و پایه گذار این انقلاب و نظام است اینگونه اظهارنظرها و عملکردها باعث سوءاستفاده افراد سودجو خواهد شد.

این فرزند شهید تصریح کرد: در این راستا کمیسیون فرهنگی مجلس به وی تذکر داده است اما به نظر من باید جدی تر با او برخورد می شد.
چون نعیمه اشراقی فردی است که با امام بزرگ شده و نزدیکترین فرد به ایشان می باشد؛ با این مباحث اینطور وانمود می شود که حرفش سندیت دارد.

هدی فتاحیان در پایان معتقد بود: موسسه نشر آثار امام خمینی(ره) باید در مقابل این گونه سخنان بی سند که ربطی به شخصیت والای امام ندارد موضع گیری کند و دلیلی ندارد چون این اشخاص از نزدیکان امام می باشند، سکوت کند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان