۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین آمادگي بهزيستي قزوين براي دريافت نذورات قرباني در عید قربان
کد خبر: ۱۳۵۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون بهزيستي قزوين خبر داد:

آمادگي بهزيستي قزوين براي دريافت نذورات قرباني در عید قربان

وارثي: اين اداره كل و اداره‌هاي بهزيستي شهرستان‌هاي تابعه آماده دريافت نذورات و گوشت‌هاي قرباني مردم استان قزوین به مدت ۱۰روز از عيد قربان تا عیدغدیرخم است.

آمادگي بهزيستي قزوين براي دريافت نذورات قرباني در عید قربان
به گزارش صبح قزوين، عليرضا وارثي معاون مشاركتهاي مردمي اداره كل بهزيستي استان قزوين با اشاره به عيد قربان و عيد سعيدغدير خم اظهار كرد: اين اعياد فرصت مناسبي براي كمك به نيازمندان و محرومان جامعه است كه خيران و نيكوكاران قزويني بايد از آن با هدف نوع‌ دوستی و کسب رضایت خداوند متعال استفاده بهينه كنند.
وارثي ادامه داد: اداره كل بهزيستي استان قزوين و اداره‌هاي بهزيستي شهرستان‌هاي تابعه در قزوين، آوج، بوئين‌زهرا، الوند، تاكستان و آبيك از عيد قربان تا عيد سعيدغدير خم به مدت 10 روز آماده دريافت نذورات نقدي و گوشت‌هاي قرباني خيران و نيكوكاران قزويني است.
وي تصريح كرد: نهادهاي ياد شده گوشت قرباني خيران را در بسته‌هاي بهداشتي بسته‌بندي و در اسرع وقت بين نيازمندان و مددجويان محروم زير پوشش بهزیستی قزوین توزيع مي‌كنند.
اين مسئول ابراز كرد: نيكوكاران و خيران قزويني مي‌توانند كمكها و نذورات نقدي خود را به شماره حساب 2345320753 بانك ملت به نام مشاركتهاي مردمي اداره كل بهزيستي استان قزوين واريز كنند.
rvfhkd وارثي با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته یک هزار و 175 کیلو گرم گوشت قربانی از خیران قزوینی جمع‌آوری شده است، ابراز کرد: ارزش ریالی این میزان گوشت 23 میلیون و 500 هزار تومان با قیمت هر کیلوگرم گوشت 20 هزار تومان بوده است.
وي اضافه كرد: این میزان گوشت در بسته‌های بین دو تا سه کیلوگرم به صورت بهداشتی بین 600 خانوار نیازمند زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین توزیع شده است.
معاون مشاركتهاي مردمي اداره كل بهزيستي استان قزوين با اشاره به اینکه امسال نیز بهزیستی قزوین آمادگی کامل برای جمع‌آوری نذورات گوشت قربانی در عید قربان از خیران را دارد، افزود: امیدواریم امسال جمع‌آوری این نذورات نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری یابد تا گوشت قربانی بین تعداد بیشتری از نیازمندان و محرومان زیر پوشش این نهاد توزیع شود.
وی یادآور شد: شماره تماس 2240366 آماده پاسخگويي به سوالات خيران و نيكوكاران قزويني پيرامون نذورات نقدي و گوشت‌هاي قرباني از عید قربان تا عیدسعیدغدیرخم است.
انتهاي پيام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان