۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین هر ندا و نجوایی برای تضعیف شورای نگهبان ؛ نجوای شیطان است / دهه مبارک فجر محصول اخلاص، تقوا و ایمان امام راحل بود
کد خبر: ۱۳۴۰۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین:

هر ندا و نجوایی برای تضعیف شورای نگهبان ؛ نجوای شیطان است / دهه مبارک فجر محصول اخلاص، تقوا و ایمان امام راحل بود

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دهه مبارک فجر محصول اخلاص، تقوا و ایمان امام راحل بود، گفت: اقدامات شورای نگهبان در راستای تائید افرادی بود که برای نظام مفید بوده و بتوانند در مهمترین مصادر اجرایی کشور پیاده کننده آرمان‌های نظام باشند.

هر ندا و نجوایی برای تضعیف شورای نگهبان ؛ نجوای  شیطان  است / دهه مبارک فجر محصول اخلاص، تقوا و ایمان امام راحل بود
به گزارش صبح قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی- سیاسی این هفته نماز جمعه شهر قزوین اظهار کرد: خدای متعال مودت و دوستی انسان باتقوا را در همه دل‌ها قرار می‌دهد و ارتباط با پروردگار به خصوص به وسیله نماز عامل نجات انسان است.
وی با اشاره به برگزاری 24 اُمین اجلاس سراسری نماز در استان ابراز کرد: این اجلاس محترمانه و مفید برگزار شد و پیام رهبر معظم انقلاب حاوی سه نکته مهم و دستورالعمل برای همه افراد جامعه بود.
این خطیب نماز جمعه در ادامه افزود: همه ما باید اهمیت نماز و اقامه آن را در جامعه جدی گرفته و در مسیر برپایی آن گام برداریم، یعنی مسئولین ادارات و نهادهای مختلف و روحانیت باید در صفوف نمازجمعه و جماعات حضور فعال داشته باشند.
وی ادامه داد: نکته دیگر پیام رهبر معظم انقلاب این بود که یکی از مهمترین راه‌های کاستن آسیب‌های اجتماعی اقامه نماز است، نماز مانع ظلم و فساد و فحشاد در جامعه می‌شود.
نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به اینکه سومین نکته خواندن نمازهای ما از روی عادت است، اذعان کرد: باید بدانیم که ترک همین نماز هم عامل وحشت برای ما خواهد بود و به این نوع نمازخواندن هم نباید زیاد دلخوش بود و همت همه باید اقامه نماز با خشوع و خضوع باشد زیرا شاید مرگ اجازه خواندن نماز بعدی و بهتر را به ما ندهد.
وی در ادامه با اشاره به 2 انتخابات مهم در سال جاری بیان کرد: باید از اقدامات شبانه روزی و حکیمانه شورای نگهبان تقدیر کرد که زیر سایه سنگین هجمه رسانه‌های بیگانه تائید صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را با درایت انجام داد.
عابدینی تاکید کرد:برخی نداها ونجواهابرای تضعیف شورای نگهبان را شاهد بودیم این نداهاو نجواها اگر درجهت تضعیف شورای نگهبان صورت بگیرد تضعیف نظام وانقلاب و امام خمینی است و این نجواها ،نجوای شیطان است .
وی افزودند؛ اقدامات شورای نگهبان در راستای تائید افرادی بود که برای نظام مفید بوده و بتوانند در مهمترین مصادر اجرایی کشور پیاده کننده آرمان‌های نظام باشند.
وی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه با بیان حفظ وحدت کلمه وتوحیدگفت این دو عامل پیدایش انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام شد . دهه مبارک فجر محصول اخلاص، تقوا و ایمان امام راحل بود، گفت: همه مسلمانان جهان خواهان شناخت انقلاب ما و پیوستن به آن هستند.
نصرت‌های الهی زمینه ساز پیروزی انقلاب ما بود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه این انقلاب 37 ساله دارای چند ویژگی قرآن است، عنوان کرد: انقلاب ما جزء وعده الهی و اداره خدا بود، شیاطین اراده دیگری داشتند و به دنبال خاموش کردن نور خدا با دهان‌های خود بودند.
وی افزود: نصرت‌های الهی زمینه ساز پیروزی این انقلاب بود هر زمانی که مردم به یاری دین خدا بشتابند پروردگار عالم زمینه پیروزی آنها را فراهم می‌کند همچنین نباید از حضور امدادهای غیبی در پیروزی انقلاب غافل شد.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه زندگی باتقوا به انسان بینش صحیح و درک بالا می‌دهد، اذعان کرد: آدمی دارای دو وجه انسانی و حیوانی است صورت حیوانی موفقیت و خوشبختی را در مال دنیا و چنگ زدن به قدرت‌های پوشالی می‌داند و گاهی وسیله درندگی انسان دیگری قرار گرفته و از مسیر انسانی خود فاصله می‌گیرد.
وی تاکید کرد: اما برای رسیدن به صورت انسانی باید در مسیر تفوا قرار بگیریم و دوستی و دشمنی ما باید برای خدا باشد؛ انسان‌های باتقوا در مقابل القائات شیطانی منحرف نمی‌شوند.
عابدینی در پایان گفت: هدیه خداوند به اهل تقوا گشایش در زندگی است زیرا انسان متقی هیچ زمانی احساس بدبختی نخواهد کرد و از جایی که گمان ندارد صاحب عزت و آبرو می‌شود زیرا نفوذ در دل‌ها از ثمرات تقواست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان