۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین نگرانی فان خال از اخراج خود از سرمربیگری منچستریونایتد
کد خبر: ۱۲۰۴۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

هدایت شیاطین سرخ

نگرانی فان خال از اخراج خود از سرمربیگری منچستریونایتد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از شکست برابر نوریچ اذعان کرد که نسبت به اخراج خود از این باشگاه نگران است، با این حال تاکید کرد که فرد مناسبی برای هدایت شیاطین سرخ است.

نگرانی فان خال از اخراج خود از سرمربیگری منچستریونایتد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، تیم فوتبال منچستریونایتد دیشب (شنبه) در خانه در دیدار برابر نوریچ با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و شرایط برای لوئیس فان خال سرمربی شیاطین سرخ دشوارتر شد.
حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا و و سومین شکست متوالی این تیم در فصل جاری، فشارها بر روی این مربی هلندی را افزایش داده است و بعد از اخراج ژوزه مورینیو از چلسی، خبرهایی در مورد اخراج فان خال هم منتشر شده است.
منچستریونایتد که در 5 دیدار قبلی بردی نداشت، در دیدار دیشب هم ششمین شکست خود را متحمل شد. آنها سه شکست متوالی را در تمام رقابت های فصل متحمل شدند و از جمع چهار تیم برتر جدول لیگ برتر انگلیس خارج شدند و با 29 امتیاز و 9 امتیاز اختلاف نسبت به لسترسیتی صدرنشین در مکان پنجم جدول قرار دارند.
فان خال در پاسخ به این سوال که آیا نگران از دست دادن مسئولیت خود نیست گفت: البته که نگران این موضوع هستم. زیرا معتقدم که اعتقاد به یک سرمربی خیلی مهم است و وقتی شکست می خورید، اعتقاد به سرمربی کم می شود. این چیزی است که الان اتفاق افتاده است. نمی توانم چشمانم را به روی این موضوع ببندم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز به خود باور دارد، اظهار داشت: فکر نمی کنم که تغییر سرمربی موفقیت فوری به همراه داشته باشد. اما این باور من است و ممکن است جالب نباشد.
با این حال سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد که اوضاع خوب نیست.
وی افزود: من همیشه خودم را ارزیابی می کنم چون فکر می کنم که این بخشی از فلسفه من است. اما این فلسفه هم سیر تکاملی دارد. من مربی 25 سال قبل نیستم.
فان خال ادامه داد: شما همیشه مرا ارزیابی می کنید و البته این فلسفه برای من خیلی مهم است. به همین علت مربی موفقی هستم.
فان خال که با قرارداد 250 میلیون پوندی بعد از جام جهانی 2014 از تیم ملی هلند به منچستریونایتد پیوست، گفت: آنچه که در این دیدار مشاهده کردید، فقدان اعتماد به نفس بود و موید آن است که در دوران بسیار بدی بسر می بریم و باید از این دوران بد خارج شویم.
وی افزود: ما باید در تمام دیدارهای خانگی پیروز شویم. این کاری است که تاکنون در فصل جاری انجام دادیم. مشکل این است که چگونه از این دوران بد خارج شویم. این کار با همراهی نه فقط بازیکنان و سرمربی و کادر تیم بلکه هواداران میسر است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان