۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین مطالبات نوروزی به خانواده وی پرداخت می شود/ برخورد با بازیکنان خاطی
کد خبر: ۱۱۴۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طاهری:

مطالبات نوروزی به خانواده وی پرداخت می شود/ برخورد با بازیکنان خاطی

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مطالبات هادی نوروزی کاپیتان مرحوم پرسپولیس پس از گذراندن مراحل قانونی به خانواده وی پرداخت می شود.

مطالبات نوروزی به خانواده وی پرداخت می شود/ برخورد با بازیکنان خاطی
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علی اکبر طاهری در گفت و گو با برنامه 90 اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی یک ماه به دنبال درآمد زایی بودیم و تمهیداتی برای پرداخت مطالبات بازیکنان انجام دادیم. برای پرداخت مطالبات هادی نوروزی به خانواده وی هم تمهیداتی در نظر گرفته ایم که با گذراندن مراحل قانونی آن را پرداخت خواهیم کرد.
وی درباره این مساله که گفته می شود هادی نوروزی در گذر زمان به فراموشی سپرده خواهد شد، گفت: تا زمانی که در باشگاه پرسپولیس هستم تلاش می کنم این اتفاق رخ ندهد. بخشی از این ماجرا باید روال قانونی خود را طی کند و بر اساس آیین نامه بتوانیم کاری برای آینده انجام دهیم تا یاد و خاطره کاپیتان با اخلاق پرسپولیس حفظ شود. البته برای خانواده نوروزی به جز مبلغ قراردادش اقدامات دیگری هم انجام خواهیم داد و حتما از پسر او در باشگاه در سال های آینده استفاده خواهد شد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد احکام کمیته انضباطی باشگاه درباره بازیکنان خاطی این تیم گفت: بازیکنان باید به هم بازی، حریف و هواداران خود احترام بگذارند و به این دلیل طبق آیین نامه با آنها برخورد کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ با بازیکنان خاطی پرسپولیس برخورد نمی کند، گفت: ما و کمیته انضباطی تذکرات لازم را به بازیکنان خاطی داده ایم و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم در جلساتی دوستانه باید این مسائل را بررسی کند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان