۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین تل آویو و آنکارا همچنان به سیاست های جنگ افروزانه خود ادامه می دهند
کد خبر: ۱۱۳۰۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تل آویو و آنکارا همچنان به سیاست های جنگ افروزانه خود ادامه می دهند

رژیم صهیونیستی و متحد استراتژیک قدیمی این رژیم با هدف ترغیب آمریکا به اقدام نظامی علیه سوریه در طرح پیشنهادی روسیه ابراز تردید می کنند.

تل آویو و آنکارا همچنان به سیاست های جنگ افروزانه خود ادامه می دهند
به گزارش صبح قزوين به نقل از "سی بی اس نیوز" ، برخی از سیاستمداران رژیم صهیونیستی با هدف ترغیب آمریکا به جنگ افروزی علیه سوریه شروع به شبه افکنی درباره موافقت سوریه با طرح روسیه برای نظارت جامعه جهانی بر سلاح های شیمیایی این کشور کرده اند.
در حالی که "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا این طرح را مثبت ارزیابی کرده است ،"آویگدور لیبرمن" رئیس کمیته روابط خارجی و دفاع پارلمان رژیم صهیونیستی در این خصوص در مصاحبه با رادیوی این رژیم گفت: سوریه شاید بخواهد از این پیشنهاد برای خریدن وقت استفاده کند.
وی در ادامه گفت: رئیس جمهور سوریه در حال خریدن زمان است.
همچنین به گزارش "حریت " چاپ ترکیه ، "احمد داوود اوغلو" وزیر خارجه ترکیه که کشورش با وجود برخی اختلافات جزئی از متحدان استراتژیک قدیمی رژیم صهیونیستی در منطقه می باشد و همواره از هیچ سیاست خصمانه ای علیه دولت و ملت سوریه فروگذاری نکرده است در ادبیاتی دوگانه به ابراز تردید در این خصوص پرداخته و گفت: تسلیم کردن سلاح شیمیایی کار خوبی است اما جرمی در اینجا صورت گرفته است که نباید بدون مجازات بماند.
وی در ادامه گفت: اگر چنین طرحی باعث شود که دولت سوریه فرصت بیشتری به دست آورد این امر موجب هموار شدن راه برای کشتار بیشتر خواهد شد.
در پی تهدیدات آمریکا مبنی بر حمله نظامی به سوریه به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی روز گذشته دولت روسیه پیشنهاد نظارت جامعه جهانی بر مواد شیمیایی سوریه را داد که این امر با موافقت دولت سوریه مواجه شده است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان