۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین آغاز توزیع کتب درسی از ۱۶ شهریور در سراسر کشور
کد خبر: ۱۰۷۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل چاپ و توزیع كتاب هاي درسي خبر داد:

آغاز توزیع کتب درسی از ۱۶ شهریور در سراسر کشور

حسيني: کتاب‌ها بر اساس آماری که از سوی مرکز آمار، فناوری، اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در اختیار اداره کل چاپ و توزیع کتب قرار گرفته است.

 آغاز توزیع کتب درسی از ۱۶ شهریور در سراسر کشور
به گزارش صبح قزوين، حسيني مدیرکل چاپ و توزیع مواد رسانه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال 945 عنوان کتاب در 131 میلیون جلد برای 12 میلیون و 300 هزار دانش‌آموز چاپ شده و تا اول مهر کتاب به دست دانش‌آموزان خواهد رسید.
حسيني اظهار كرد: کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی، فنی و حرفه‌ای و پیش دانشگاهی از طریق واحدهای آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و کتاب‌های پایه سوم راهنمایی و دوره متوسطه از طریق 5 هزار و 400 کتاب‌فروشی در سراسر کشور به دست دانش‌آموزان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه توزیع کتاب‌ها از روز شنبه 16 شهریور ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود، تصریح کرد: کتاب‌ها بر اساس آماری که از سوی مرکز آمار، فناوری، اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در اختیار اداره کل چاپ و توزیع کتب قرار گرفته، چاپ شده است.
اين مسئول ادامه داد: امسال 68 عنوان از کتاب‌های درسی همراه با لوح فشرده که به صورت نرم‌افزاری هستند در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و دانش‌آموزان باید این لوح‌های فشرده به همراه کتاب‌های درسی را از کتاب‌ فروشی‌ها خریداری کنند.
وی افزود: کتاب‌های دارای لوح فشرده به ترتیب شامل 4 عنوان مربوط به ایتدایی، دو عنوان مربوط به سوم راهنمایی، 10 عنوان مربوط به متوسطه و دوره پیش دانشگاهی و 52 عنوان مربوط به فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان