۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین پنج طرح ورزشی در قزوین به بهره برداری رسید
کد خبر: ۱۰۴۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در ششمین روز از هفته دولت؛

پنج طرح ورزشی در قزوین به بهره برداری رسید

طی مراسمی به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنج طرح مهم ورزشی در شهرستان قزوین به بهره برداری رسید.

پنج طرح ورزشی در قزوین به بهره برداری رسید

صبج قزوین، در مراسمی با حضور احمد عجم استاندار قزوین، داود محمدی و حجت الاسلام مرتضی حسینی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مسعود نصرتی شهردار، سعید میربها فرماندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی بهره برداری از چند سالن ورزشی در شهرهای قزوین و اقبالیه آغاز شد.

در این مراسم حق شناس ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدای هفته دولت شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: این طرح ها شامل سالن کشتی و سالن رزمی  شهر اقبالیه  هر کدام با 500 مترمربع زیربنا است .
وی افزود: سالن کشتی شهر اقبالیه با حمایت شهردار فوندانسیون آن ریخته شده و با اعتبار 300 میلیون تومان تکمیل شد.
حق شناس  ادامه داد: سالن رزمی شهر اقبالیه  نیز با اعتبار 400 میلیون تومان توسط شرکت جهش کاران غرب به اتمام رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: یکی از اقتضائات اقتصاد مقاومتی جهت رسیدن به موفقیت این است که باید همکاری بیشتر ی داشته باشیم وامروز افتتاح این پروژه ها اتفاقات بسیار خوبی است برای شهر اقبالیه که جوانان خوب ومتدین و توانمند داشته باشد.

در ادامه احمد عجم استاندار قزوین نیز اظهار کرد: اکنون با توجه به فرصت های خوبی که در زمینه کشتی استان است باید گام های بلندتری برداریم و با استفاده از تجربیات پیشکسوتان شاهد بهبودی بیشتر سطح کمی وکیفی کشتی باشیم.

عجم خاطرنشان کرد: هفته دولت هفته ای است که یادآور تلاش شهدای دولت، باهنر و شهید رجایی است و این هفته فرصت خوبی برای مسئولین است  وانشاء الله با همت والای مسئولین و مدیران و به خصوص مشارکت بیشتر مردم بتوانیم کم وکاستی را رفع کنیم وموجبات پیشرفت بیشتر این شهر شویم.

 341

این گزارش می افزاید؛  در میان استقبال پر شور ورزشکاران و مسئولین،  مجموعه ورزشی امام حسن مجتبی(ع) با دو سالن ورزشی و یک استخر در منطقه پونک قزوین نیز به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش؛ سالن ورزشی پاسارگاد با یک هزار و 400 مترمربع زیربنا به عنوان خانه بستکبال و سالن پارسه نیز با یک هزار و 400 مترمربع  جهت خانه هندبال و با  اعتبار 10 میلیارد ریال افتتاح شد.
همچنین استخر سرپوشیده غواصان شهید استان قزوین با داشتن سونا، جکوزی و استخرهای کودک و بزرگسال دارای دو هزار و 200 مترمربع زیربنا و با اعتبار 32 میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه های عمرانی و ورزشی در نتیجه تلاش و هماهنگی مسئولین است

(38)

این گزارش ادامه می دهد؛ داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده غواصان شهید استان قزوین  ضمن تشکر از تلاش مسئولین اظهار کرد: افتتاح صدها طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی و صنعت بیانگر تلاش های گسترده مسئولان برای خدمت رسانی و تامین رفاه عمومی است و با وجود تنگناهای مالی و اقتصادی در سال گذشته، اقدامات خوبی در بخش های مختلف صورت گرفته است.
وی افزود:  افتتاح این پروژه نیز در نتیجه هماهنگی و دلسوزی مسئولان  است و با افتتاح این استخر و مجموعه ورزشی در شهر قزوین، نیازهای جوانان  نیز  تامین شده و با توجه به وجود استعدادهای ورزشی به کسب افتخارات آتی استان نیز کمک موثری می نماید.

محمدی  خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدیران استان قزوین با تاسی از خدمت رسانی بی منت و ساده زیستی شهید رجایی با اقدامات خوب خود رضایت مردم را جلب نموده اند.
وی در پایان اذعان داشت: به برکت نظام اسلامی امیدواریم با بهره گیری از همه ظرفیت ها مسیر توسعه و پیشرفت کشور و استان را هموار کنیم.

 همکاری شهروندان در روز اجلاس جهانی شهر اسلامی ضروری است

استاندار قزوین همچنین از محل برگزارای اجلاس جهانی شهر اسلامی در مجموعه سرای سعدالسلطنه و شبستان امیرالمونین مسجدالنبی قزوین بازدید کرد و اقدامات  انجام شده برای برگزاری اجلاس را قابل توجه و بسیار مطلوب دانست.
(6)

استاندار قزوین  اظهار کرد: معرفی استان قزوین با ظرفیت های بسیار ارزشمند و بالای آن در این اجلاس فرصت بسیار مناسبی است تا به جهانی شدن قزوین کمک کنیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: حضور 170 میهمان خارجی شامل کارشناسان برجسته، سفیران کشورها، شهرداران، هیئت های نمایندگی خارجی، مسئولان ارشد کشوری و شخصیت های مذهبی، سیاسی و علمی زمینه را برای معرفی آبرومندانه شهر قزوین فراهم کرده است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و به بهترین وجه سنت مهمان نوازی را ایفا کنیم.
عجم اضافه کرد: در اولین اجلاس جهانی شهر اسلامی در واقع استان قزوین به نمایندگی از کشورمان میزبان این رویداد جهانی است و خوشبختانه برنامه های متنوعی برای این اجلاس پیش بینی شده که می توانیم جایگاه گذشته تاریخی قزوین را احیاء کنیم.

(8)

استاندار قزوین گفت: با توجه به اهمیت این اجلاس در چند روز آینده شاهد محدودیت های ترافیکی در سطح شهر خواهیم بود و از مردم به دلیل مشکلات احتمالی و محدودیت ها عذرخواهی می کنیم و امیدواریم با همکاری و مشارکت آنها این رویداد بین المللی به خوبی و شایسته استان برگزار شود.

وی تصریح کرد: هر اقدامی در این راستا از جمله تامین محل اقامت، نمایشگاه و اجلاس در واقع سرمایه گذاری است و تعاملات و مکاتبات صورت گرفته در واقع سفرای تبلیغاتی ما هستند و دغدغه مالی جهت برگزاری اینگونه اجلاس ها نباید داشته باشیم.
انتهای پیام/3007/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان